1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hulp gewenst

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

afspraken worden niet nagekomen

Ik weet oprecht niet wat ik moet doen! Mijn overstap naar Ziggo was technisch niet mogelijk volgens monteur dus alles afgeblazen. Echter vindt er automatische incasso plaats vanuit Ziggo, nemen ze mijn vaste lijn bij KPN weg en heb ik zodoende 2 weken geen vaste telefoon. Na oeverloos bellen, in de wacht staan, doorverbonden worden en vele beloftes, o.a. Suzanne zou mij binnen 2 dagen terugbellen, nooit meer iets gehoord, Diane zou mij binnen 24 uur een mail sturen waarin alles bevestigd zou staan dat alles kosteloos weer is teruggedraaid, mail nooit ontvangen en dat was me reeds 2x eerder beloofd door andere klantenservicemedewerkers. En nu krijg ik gisteren via de post wederom de zoveelste aanmaning. Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld, want heb geen tijd en energie meer om dit gevecht verder aan te gaan, laat staan dat ik nog in goede afloop geloof. Maar mocht iemand hier mij in deze kunnen helpen, dan hoor ik het graag.

 

** Aangepast door moderator (Mark) **
Volledige namen verwijderd, ook medewerkers hebben recht op hun privacy.

11 Reacties 11
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Hulp gewenst 
Oh jee, dat gaat niet helemaal zoals het moet gaan. Beetje vreemd en jammer dat je toch rekeningen krijgt als je geen abonnement hebt bij Ziggo. Waarschijnlijk staat er toch nog ergens een vinkje aan wat Ziggo ‘met spoed’ uit moet zetten. 

Erg vervelend als je belt, mensen afspraken maken en deze niet na komen, en ik kan me dan ook voorstellen dat je daar moedeloos van begint te worden en dat je daar geen energie in wil steken. Wel jammer dat er dan iemand anders bij te pas moet komen om deze problemen op te lossen maar ik begrijp je wel. 

Nu kan ik niet zoveel doen omdat ik geen medewerker ben van Ziggo maar ik kan je punt wel onder de aandacht brengen bij iemand van Ziggo en er bij melden dat dit met zeer grote spoed opgelost dient te worden. Zou je bij je profielinstellingen alvast je huisnummer en postcode willen invullen en dan kunnen ze alvast met je mee kijken wat er nu aan de hand is. 

Ik ga mijn best doen om iemand met spoed hier te krijgen om je verder te helpen. Geef het nog heel even tijd en geef de moed niet op, het komt uiteindelijk allemaal goed.  

Hulp gewenst
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel EnergieBoy voor begrip en hulp. Alles staat al in mijn profielinstellingen, dus Ziggo zou moeten kunnen schakelen met mij.Ben gewoon bang dat ik eerdaags incassobureaus op mijn nek krijg, vandaar dat ik ook externe actie onderneem.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hulp gewenst wrote:

Dankjewel EnergieBoy voor begrip en hulp. Alles staat al in mijn profielinstellingen, dus Ziggo zou moeten kunnen schakelen met mij.Ben gewoon bang dat ik eerdaags incassobureaus op mijn nek krijg, vandaar dat ik ook externe actie onderneem.

Ik heb je bericht doorgegeven bij iemand van Ziggo. Heb er ook bij geschreven dat het spoed heeft en dat je graag snel geholpen wil worden. Bedankt voor het aanvullen van de gegevens. Ga er vanuit dat een Ziggo moderator (medewerker) je snel te woord zal staan (en kan helpen). 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Hulp gewenst . 
Dat hier actie nodig is, ben ik helemaal met je eens. Wat een chaos, zeg. 

Je geeft aan dat al je gegevens al zijn ingevuld. Maar ik zie geen postcode en huisnummer in je profiel staan, waardoor ik nu je klantgegevens er niet bij kan pakken. Wil je dit nog even invullen? Dan duiken we er voor je in. 

Hulp gewenst
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Lycke Ziggo, alles staat er nu weer goed in. Zou fijn zijn als je me kan helpen, want alle andere communicatie die ik tot op heden met Ziggo heb gehad, hebben helaas niets opgeleverd. Alvast bedankt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Nevermind. Ik heb je op je mailadres gevonden!

Het is bijna al helemaal rond. Je abonnement is opgezegd (geen actieve klant) en het grootste deel van de eerste factuur is ook al vergoed. Het abonnement heeft echter wel een paar dagen actief gestaan in het systeem, waardoor er nu nog 14,21 open staat. Dit hoef jij natuurlijk niet te betalen, gezien je nooit diensten hebt gehad. 

Ik maak bij deze direct een vergoeding van 14,21 aan. Dan staat er niets meer open en is het helemaal klaar :-). 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hihi. We reageerden tegelijk 🙂 

Hulp gewenst
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hi Lycke, fijn dat je het kan oplossen! En met vergoeding in systeem zetten, bedoel je dat dan het tegoed op 0 komt te staan? Niet dat het tegoed naar mij gaat en ik alsnog moet betalen? En kan je mij daar via mail een bevestiging van sturen dat alles nu is afgehandeld en ik niets hoef te betalen aan Ziggo?

Kijkt Ziggo ook nog hoe dit allemaal is gelopen om mogelijk andere klanten een zelfde moeilijke weg te besparen? Want ik begrijp niet hoe ik zo vaak en zoveel klantenservicemedewerkers heb gesproken, die in het systeem kijken en toch niet zien en kunnen doen wat jij nu doet.

Maar jij, nogmaals dank voor het oppakken en regelen! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Het tegoed komt niet naar jou. Je saldo staat nu gewoon op 0 :-). Je kunt dit topic als officiele bevestiging beschouwen. Alles is afgerond. 

 

En ik ga dit zeker meenemen in feedback naar andere medewerkers + procesverbetering. Bedankt!

Hulp gewenst
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dankjewel! Fijn dat het nu zo is opgelost. Fijne dag!

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hulp gewenst wrote:

Dankjewel! Fijn dat het nu zo is opgelost. Fijne dag!

Heel fijn en zonder zorgen het weekend in 
#BlijfGezond 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic