1
Vraag
2
Reacties
fwt

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

afmelden sms berichten

Ik word regelmatig lastig gevallen door Ziggo met ongevraagde sms berichten. Zo juist weer eentje over Hollandse nieuwe.
Ik heb geen hollandse nieuwe en wil geen hollandse nieuwe, ik wil sowieso geen sms reclame ontvangen.
De link om af te melden verwijst naar de pc, maar die link brengt me niet verder.
Hoe kan ik me dan toch afmelden voor dit ongein?
En ik had het graag via de online chat willen vragen, al ik vind wel een digitale assistent, maar die weet van toeten nog blazen over dit onderwerp, ben dus nog geen steek verder.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4570Posts
  • 202Oplossingen
  • 3527Likes

Dag @fwt 

Ik weet niet of dit in uw geval gaat werken, maar via MijnZiggo zijn er wel instellingen die voorkomen dat u via SMS hinderlijke berichten krijgt.

3AE402D1-B54A-41B9-9C87-B1A68FF8587C.jpeg

Bekijk in context

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 463Oplossingen
  • 1361Likes

Yes! Wat ik nu heb uitgeschakeld heeft alleen betrekking op marketing 🙂 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4570Posts
  • 202Oplossingen
  • 3527Likes

Dag @fwt 

Ik weet niet of dit in uw geval gaat werken, maar via MijnZiggo zijn er wel instellingen die voorkomen dat u via SMS hinderlijke berichten krijgt.

3AE402D1-B54A-41B9-9C87-B1A68FF8587C.jpeg

fwt
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Dank je wel, het is wel zoeken hoor, maar je hebt me op weg geholpen en ik heb nu alles uitgezet.

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4570Posts
  • 202Oplossingen
  • 3527Likes

@fwt Mooi dat het is opgelost! 👍🏻

fwt
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Ik had me overal voor afgemeld, en toch kreeg ik zojuist deze reclame van ziggo:
"combineer ziggo met hollandse nieuwe". Ik blijf het waardeloos vinden dat het afmeld proces zo ingewikkeld is, moeilijk te vinden en niet werkt!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 463Oplossingen
  • 1361Likes

Dat mag ook niet de bedoeling zijn @fwt 

Afgemeld is afgemeld! Volgens mijn systemen ben je vanuit ons ook afgemeld voor alle vormen van Marketing sms'jes. De vraag is dan ook of deze SMS vanuit ons komt, of van bijv. Hollands Nieuwe. Wat staat er bij afzender?

fwt
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Dank voor de reactie.
Dit is de afzender: Ziggo email@informatie.ziggo.nl

Dus het is wel degelijk Ziggo die dit heeft verzonden.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 463Oplossingen
  • 1361Likes

Ah vandaar, ik zag e-mail nog wel aan staan alleen sms stond uit. Ik heb nu de e-mail functie ook voor je uitgeschakeld @fwt 

fwt
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Bedankt dat je mee hebt gekeken naar de instellingen. Er werd me geadviseerd om de email instellingen wel te laten staan, omdat je anders helemaal geen mail meer zou krijgen van ziggo, niet over de nota, of over een zenderwijziging, onderhoud enz. Die wil ik natuurlijk wel blijven ontvangen, alleen geen reclame per mail.

Wordt dit door Ziggo wel los van elkaar gezien?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 463Oplossingen
  • 1361Likes

Yes! Wat ik nu heb uitgeschakeld heeft alleen betrekking op marketing 🙂 

fwt
Topicstarter
Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Dank je wel voor de service en voor je hulp. Mocht ik meer vragen hebben dan meld ik me wel weer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic