HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik word regelmatig lastig gevallen door Ziggo met ongevraagde sms berichten. Zo juist weer eentje over Hollandse nieuwe.
Ik heb geen hollandse nieuwe en wil geen hollandse nieuwe, ik wil sowieso geen sms reclame ontvangen.
De link om af te melden verwijst naar de pc, maar die link brengt me niet verder.
Hoe kan ik me dan toch afmelden voor dit ongein?
En ik had het graag via de online chat willen vragen, al ik vind wel een digitale assistent, maar die weet van toeten nog blazen over dit onderwerp, ben dus nog geen steek verder.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @fwt
Ik weet niet of dit in uw geval gaat werken, maar via MijnZiggo zijn er wel instellingen die voorkomen dat u via SMS hinderlijke berichten krijgt.
Yes! Wat ik nu heb uitgeschakeld heeft alleen betrekking op marketing 🙂
Dag @fwt
Ik weet niet of dit in uw geval gaat werken, maar via MijnZiggo zijn er wel instellingen die voorkomen dat u via SMS hinderlijke berichten krijgt.
Dank je wel, het is wel zoeken hoor, maar je hebt me op weg geholpen en ik heb nu alles uitgezet.
@fwt Mooi dat het is opgelost! 👍🏻
Ik had me overal voor afgemeld, en toch kreeg ik zojuist deze reclame van ziggo:
"combineer ziggo met hollandse nieuwe". Ik blijf het waardeloos vinden dat het afmeld proces zo ingewikkeld is, moeilijk te vinden en niet werkt!
Dat mag ook niet de bedoeling zijn @fwt
Afgemeld is afgemeld! Volgens mijn systemen ben je vanuit ons ook afgemeld voor alle vormen van Marketing sms'jes. De vraag is dan ook of deze SMS vanuit ons komt, of van bijv. Hollands Nieuwe. Wat staat er bij afzender?
Dank voor de reactie.
Dit is de afzender: Ziggo email@informatie.ziggo.nl
Dus het is wel degelijk Ziggo die dit heeft verzonden.
Ah vandaar, ik zag e-mail nog wel aan staan alleen sms stond uit. Ik heb nu de e-mail functie ook voor je uitgeschakeld @fwt
Bedankt dat je mee hebt gekeken naar de instellingen. Er werd me geadviseerd om de email instellingen wel te laten staan, omdat je anders helemaal geen mail meer zou krijgen van ziggo, niet over de nota, of over een zenderwijziging, onderhoud enz. Die wil ik natuurlijk wel blijven ontvangen, alleen geen reclame per mail.
Wordt dit door Ziggo wel los van elkaar gezien?
Yes! Wat ik nu heb uitgeschakeld heeft alleen betrekking op marketing 🙂
Dank je wel voor de service en voor je hulp. Mocht ik meer vragen hebben dan meld ik me wel weer.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...