1
Vraag
2
Reacties
ZgKiekertje

Level 1
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

acties Ziggo, maar niet voor de vaste klant ...wij twijfelen dus

Wij twijfelen of we nu wel of niet overstapen naar een concurrent, het is helaas aantrekkelijker.
Een jaar (of misschien wel langer) geen Ziggo ondanks dat we al vele jaren Ziggo (Home) hebben.

Wij hebben enorme interesse naar de nieuwe Mediabox Next en naar de Wifi-boosters, alles is weer een aantal jaartjes oud en dus moet je gewoon mee met de tijd.
Wij betalen daar ongeveer 120 Euro voor terwijl nieuwe leden dit gratis krijgen.
Voor ons is dat een erg groot verschil, geef dan een nieuwe klant korting op een factuur, komt toch ff anders over naar mijn mening.

Of heb ik het nu misschien verkeerd gelezen en zijn wij geen 120 Euro kwijt?
Al twijfel ik zelf een beetje over de M4 of de X20 boosters., maar ik ga qua prijs even van de M4 uit.
 

22 Reacties 22
rfl1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prima voorstel

wewanl

Level 16
Expert
  • 1634Posts
  • 20Oplossingen
  • 610Likes

Ik ben ook voor een oplopende korting net sls bij Vattenfall?

Ziggo knijpt de klant steeds meer uit met zijn woekertarieven. 

amvih

Level 9
Expert
  • 229Posts
  • 6Oplossingen
  • 107Likes

Met korting voor elke klant zullen de woekertarieven nog verder toenemen.

Om dan Vattenfall te noemen, jij durft, volgens mij zijn we het daar allemaal over eens dat zij het afgelopen jaar over de rug van ons als afnemers de winsten enorm hebben zien groeien.

Dus laten we Vattenfall zeker niet als voorbeeld noemen, dan weet je zeker dat tarieven omhoog schieten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic