Graag mijn ziggo account verwijderen
naam ****
adres ****
postcode ****
klantnummer ****
email adres ****
*Privégegevens verwijderd door moderator*
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dit is een openbaar klant helpt klant community het is tegen de huisregels om privé gegevens als adres email en klantnummer te delen op de community
een moderator kan jou helpen met je vraag
via de drie puntjes onderin kun je binnen 3 na plaatsen van het topic de tekst nog aanpassen verwijderen
Hey @ward1961 . Goedemorgen!
Ik heb je gegevens even uit je bericht verwijderd, hoor. Dit hoeft natuurlijk niet iedereen op het internet te zien :-).
Wat wil je precies verwijderd hebben? Dat is me momenteel nog niet helemaal duidelijk.
Hallo,
ik ben verhuisd en heb mijn bestaande Ziggo abonnement opgezegd hardware al 8 jaar oud en problemen mee en een nieuw abonnement afgesloten op mijn nieuwe adres maar als ik nu in mijn Ziggo inlog krijg ik de inlog met mijn oude klantnummer en weet niet hoe ik dit kan wijzigen en zodoende werkt ook mijn Ziggo go niet meer op mijn ipad. Kortom verwarring alom en de klantenservice begrijpt mij niet of ik kan het niet duidelijk uitleggen aan hun ??
Hi @ward1961
Ik zie dat je met je nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo account hebt aangemaakt (login e-mailadres). Het oude Mijn Ziggo account heeft een eigen gekozen gebruikersnaam en is niet meer actief omdat dat abonnement niet meer actief is. Kun je nu wel inloggen met de gegevens van je nieuwe Mijn Ziggo account?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.