Vraag
Reacties
Aankondigingen
ward1961
Level 1

account verwijderen

Graag mijn ziggo account verwijderen

naam ****

adres ****

postcode  ****

klantnummer ****

email adres ****

*Privégegevens verwijderd door moderator*

0 Kudos
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

dit is een openbaar klant helpt klant community  het is tegen de huisregels om privé gegevens als adres email en klantnummer te delen op de community

een moderator kan jou helpen met je vraag

via de drie puntjes onderin kun je binnen 3 na plaatsen van het topic de tekst nog aanpassen verwijderen

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @ward1961 . Goedemorgen!

Ik heb je gegevens even uit je bericht verwijderd, hoor. Dit hoeft natuurlijk niet iedereen op het internet te zien :-). 

Wat wil je precies verwijderd hebben? Dat is me momenteel nog niet helemaal duidelijk. 

0 Kudos
ward1961
Level 1
Topicstarter

Hallo,

ik ben verhuisd en heb mijn bestaande Ziggo abonnement opgezegd hardware al 8 jaar oud en problemen mee en een nieuw abonnement afgesloten op mijn nieuwe adres maar als ik nu in mijn Ziggo inlog krijg ik de inlog met mijn oude klantnummer en weet niet hoe ik dit kan wijzigen en zodoende werkt ook mijn Ziggo go niet meer op mijn ipad. Kortom verwarring alom en de klantenservice begrijpt mij niet of ik kan het niet duidelijk uitleggen aan hun  ??

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @ward1961 
Ik zie dat je met je nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo account hebt aangemaakt (login e-mailadres). Het oude Mijn Ziggo account heeft een eigen gekozen gebruikersnaam en is niet meer actief omdat dat abonnement niet meer actief is. Kun je nu wel inloggen met de gegevens van je nieuwe Mijn Ziggo account?

0 Kudos