HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen
mijn man en ik gaan scheiden. Ik verblijf in thuis waar ik internet en tv van jullie heb. maar alles is van mijn man. we moeten het veranderen.
Pawel Dyl / Anna Dyl.
Ik wil internet en tv blijven gebruiken maar op mijn naam en mezelf
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hel lijkt me dat de klantenservice de juiste weg weet. Je medeklanten kunnen hier niet veel mee.
Contact | Klantenservice | Ziggo
Hoe het contract overgenomen kan worden, overzetten op een andere naam, lees je op https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/naamswijziging
Wat vervelend dat het niet meer werkt voor jullie, ik hoop dat je het in goede harmonie kunt afwikkelen.
Als je voormalige echtgenoot verhuist naar een ander adres en het Ziggo abonnement meeneemt kun je een nieuw abonnement aanvragen op je eigen naam met een aantrekkelijke welkomstaanbieding. Zo niet dan is een contractovername inderdaad de aangewezen weg.
ik denk dat het makkelijkste is als je het contract overneemt dan kan het modem en mediaboxen of ci+ modules bij jou blijven en heb je niet dat je een paar dagen zonder zit
je ex man kan dan op zijn nieuwe adres een nieuw abonnement aanvragen en krijgt dan nieuwe apparatuur modem en mediabox of ci+ module (afhankelijk van gekozen tv pakket) geleverd
een moderator kan pakket overname voor je regelen binnen 1a 2 werkdagen komt een moderator langs het topic
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...