1
Vraag
2
Reacties
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

abonnement vraagje: Wanneer is mijn contract afgelopen?

Kan een expert een  moderator triggeren die mij kan vertellen of ik inmiddels mijn contract maandelijks op kan zeggen. Ik weet eerlijk gezegd niet wanneer mijn huidig jaarcontract is afgesloten.

 

De KPN is druk bezig in ons dorp met glasvezel, ik kom deze maand aan de beurt, en komen met een interessante aanbieding, dus wie weet. 

 

Bij voorbaat dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

@Pasi  schreef:

@Hatolex  schreef:

...mijn nieuwsgierigheid word wel op de proef gesteld. 😉


Ja, mijn stelling ( zie hieronder ) houdt natuurlijk niet dagen stand 😉.


@Pasi  schreef:

...Ach, zoveel spoed zal uw vraag toch niet hebben?...


Oké, afgezien van alle andere belangrijkere storingen ( b.v. waarbij internet het geheel niet doet ), wordt het nu, na bijna 2 dagen toch wel tijd, dat zo'n simpele vraag wordt beantwoord.

Nu wil ik dit niet in @Alex's schoenen schuiven, maar wordt dit ook een negatief 'voorbeeld'?


Haha, je mag het zeker even in onze schoenen schuiven, goed dat je me tagt 😉

 

In dit geval gelukkig geen verkeerde beoordeling van een moderator, maar het topic was simpelweg nog niet aan de beurt gekomen. Kijkend naar de huidige voorraad, was er sowieso vandaag een moderator langsgekomen. In zulke gevallen maakt het niet uit of 'zo'n simpele vraag' is of niet, maar als er nog geen contact was geweest, hadden we gereageerd.

 

Fijn dat je inmiddels het antwoord hebt, @Hatolex 👍

Bekijk in context

17 Reacties 17
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Hatolex  schreef:

Kan een expert een  moderator triggeren ...


Ach, zoveel spoed zal uw vraag toch niet hebben? Doordeweeks komt een Ziggo mod vaak na 1 dag langs in ieder nieuw topic ( maar dat weet u allang, toch 😉 ? ).

Overigens is vaak, tijdens de aanleg van glasvezel in uw wijk, de huisaansluiting gratis ( soms met een verplicht jaarabonnement, maar soms ook niet ). Wilt u later de huisaansluiting laten maken, dan is dat een dure aangelegenheid. Maar ook dat wist u al 😉 ( toch ? ).

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Spoed heeft het zeker niet, was alleen nieuwsgierig. En ik ben het me je eens, het is wat ongelukkig geformuleerd. 😁

 

Over je later toegevoegde alinea, kan ik zeggen dat mij dat bekend is.  😀

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@Pasi , mijn nieuwsgierigheid word wel op de proef gesteld. 😉

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Hatolex  schreef:

...mijn nieuwsgierigheid word wel op de proef gesteld. 😉


Ja, mijn stelling ( zie hieronder ) houdt natuurlijk niet dagen stand 😉.


@Pasi  schreef:

...Ach, zoveel spoed zal uw vraag toch niet hebben?...


Oké, afgezien van alle andere belangrijkere storingen ( b.v. waarbij internet het geheel niet doet ), wordt het nu, na bijna 2 dagen toch wel tijd, dat zo'n simpele vraag wordt beantwoord.

Nu wil ik dit niet in @Alex's schoenen schuiven, maar wordt dit ook een negatief 'voorbeeld'?

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Mocht je nog snel antwoord willen hebben @Hatolex; de klantenservice kan dat ook voor je inzien (https://www.ziggo.nl/chat doet wonderen 😁)

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@AlexHelpt , uiteraard weet ik dat, maar ach via deze weg gaat het ook, en meestal net zo snel. 

 

Ga ik ook even proberen, die chat.😀

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@AlexHelpt  schreef:

Mocht je nog snel antwoord willen hebben @Hatolex; de klantenservice kan dat ook voor je inzien (https://www.ziggo.nl/chat doet wonderen 😁)


Het idee is goed, maar ook hier moet men natuurlijk antwoord krijgen.


Overigens werkt de chat optie, bij mij al jaren niet. Waarschijnlijk heeft dat o.a. te maken met anti-AD tools, maar daarmee zal ik niet de enige zijn. Zoals we kunnen lezen ben ik niet de enige met chat problemen, maar dat is een heel ander topic!

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@AlexHelpt  @Pasi, inmiddels via de chat antwoord op mijn vraag gekregen.

Problem solved zou Bush zeggen. 😁

 

Tegen de tijd als KPN voor de deur bezig is met oranje kabels, maar is even bellen met de klantenservice. 😀

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Mooi dat je het nu weet, toch van mij 'weer' de opmerking, zet dit in de Mijn Ziggo omgeving, waarom zo omslachtig??

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Omdat dat vermoedelijk de drempel tot opzeggen verlaagt (wat geen enkele provider zou willen, natuurlijk 🙂)

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@AlexHelpt  schreef:

Omdat dat vermoedelijk de drempel tot opzeggen verlaagt...


Inderdaad, maar zo geeft Ziggo wel aan wat haar insteek is.


Net zoals vaak met andere zaken, geven de primaire items ( die makkelijk met elkaar vergelijkbaar zijn ) niet aan hoe goed/slecht een bedrijf is, want daar zorgen die bedrijven wel voor. Maar bepalen de secundaire opties werkelijk of een bedrijf het beste voor heeft met haar klanten.

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Zo zie je maar dat  een in essentie simpele vraag in een leuke discussie kan uitmonden.

Ook in het chat gesprek zojuist, ik moet maar bellen voor een een korting.

Krijg dan waarschijnlijk de zelfde medewerker aan de telefoon. 😏

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Hatolex  schreef:

Zo zie je maar dat  een in essentie simpele vraag in een leuke discussie kan uitmonden...


😀

Korting 🤔 😡??

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

@Pasi  schreef:

@Hatolex  schreef:

...mijn nieuwsgierigheid word wel op de proef gesteld. 😉


Ja, mijn stelling ( zie hieronder ) houdt natuurlijk niet dagen stand 😉.


@Pasi  schreef:

...Ach, zoveel spoed zal uw vraag toch niet hebben?...


Oké, afgezien van alle andere belangrijkere storingen ( b.v. waarbij internet het geheel niet doet ), wordt het nu, na bijna 2 dagen toch wel tijd, dat zo'n simpele vraag wordt beantwoord.

Nu wil ik dit niet in @Alex's schoenen schuiven, maar wordt dit ook een negatief 'voorbeeld'?


Haha, je mag het zeker even in onze schoenen schuiven, goed dat je me tagt 😉

 

In dit geval gelukkig geen verkeerde beoordeling van een moderator, maar het topic was simpelweg nog niet aan de beurt gekomen. Kijkend naar de huidige voorraad, was er sowieso vandaag een moderator langsgekomen. In zulke gevallen maakt het niet uit of 'zo'n simpele vraag' is of niet, maar als er nog geen contact was geweest, hadden we gereageerd.

 

Fijn dat je inmiddels het antwoord hebt, @Hatolex 👍

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Jazeker, de blijvers beloning 😁  Als er ter zijner tijd keuze is geld de aloude spreuk niet geschoten is altijd mis.

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@RoWi. goed gezien. Nieuwe klanten krijgen ik weet niet wat, ik moet 1,25 per maand betalen voor 1 pod.

Je krijgt er nota bene 2 gratis, maar nee als je er maar 1 nodig hebt zul je moeten betalen. Het gaat niet om het bedrag maar om het principe. 

Maar goed we wachten even af tot KPN voor de deur staat met zijn aanbod.

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Wil nog wel even opgemerkt hebben dat ik verder wel tevreden ben over de kwaliteit van ziggo. In mijn geval alleen internet, perfect in het hele huis met 1 pod. Kabel tv gebruik ik niet, want Apple tv gebruiker.

Dus om die rede zal ik zeker niet vertrekken, maar de kruideniersmentaliteit stuit me tegen de borst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic