1
Vraag
2
Reacties
mt07

Level 6
  • 93Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes

abonnement van 3-1 naar internet only

Ik wil mijn abonnement aanpassen van alles in een naar internet only. Nu kan ik niet vinden op de Ziggo site of ik er dan weer een jaar aan vast zit of maandelijks opzeggen hou.

 

Het enige wat ik nu op de site voor elkaar heb gekregen is om mijn TV pakket te downgraden, telefoon op te zeggen en internet gelijk gehouden (300/30). Dat scheelt in ieder geval. En mij maand opzeggen blijft gehandhaaft.

 

  • Maar ik zou toch liever naar internet only gaan (300/30) waarbij mijn opzegtermijn 1 maand blijft. Kan dat aub ??
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mt07

Laten we gaan kijken naar de mogelijkheden en jouw wensen! Ik zie dat jouw aanpassingen al zijn verwerkt en je op dit moment gebruik maakt van het volgende pakket:  Internet Complete en Kabel TV á € 58,95 per maand. Met dit abonnement heb je toegang tot Ziggo GO. Nu hebben we nog een abonnement, namelijk Internet Complete zonder toegang tot Ziggo GO. Dit abonnement is € 52,95 per maand. Klopt het dat dit het abonnement is waar je op doelt? Indien gewenst kan ik de aanpassing voor je doorvoeren, dan geef je maar een gil! 🙂

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@mt07 Thanks voor je snelle reactie! Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en de wijziging is binnen 24 uur verwerkt. De voorwaarden van je abonnement blijven ongewijzigd, dus je abonnement blijft maandelijks opzegbaar.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mt07

Laten we gaan kijken naar de mogelijkheden en jouw wensen! Ik zie dat jouw aanpassingen al zijn verwerkt en je op dit moment gebruik maakt van het volgende pakket:  Internet Complete en Kabel TV á € 58,95 per maand. Met dit abonnement heb je toegang tot Ziggo GO. Nu hebben we nog een abonnement, namelijk Internet Complete zonder toegang tot Ziggo GO. Dit abonnement is € 52,95 per maand. Klopt het dat dit het abonnement is waar je op doelt? Indien gewenst kan ik de aanpassing voor je doorvoeren, dan geef je maar een gil! 🙂

mt07
Topicstarter
Level 6
  • 93Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes

Hi Cecilia,

Dat klinkt goed. Van mij mag je dat doorvoeren als mijn opzegtermijn maar 1 maand blijft.

Alvast bedankt,

MVG Marc

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@mt07 Thanks voor je snelle reactie! Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en de wijziging is binnen 24 uur verwerkt. De voorwaarden van je abonnement blijven ongewijzigd, dus je abonnement blijft maandelijks opzegbaar.

mt07
Topicstarter
Level 6
  • 93Posts
  • 2Oplossingen
  • 20Likes

Super,

Dank voor de snelle actie. Mail bevestiging is binnen en precies wat ik wil 👍
Groet, Marc

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic