Vraag
Reacties
Aankondigingen
Koning1990
Level 1

abonnement opzeggen i.v.m. samenwonen

Hallo,

Mijn vriendin heeft vanmiddag contact met ziggo gehad over het abonnement van haar dat op gezegt moet worden ivm samenwonen.  Ziggo geeft aan dat ik een mail moet sturen om dit te bevestigen zodat mijn abonnement in gebruik kan blijven. Waar moet ik heen mailen en wat moet ik vermelden ? 

0 Kudos
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik ga een Ziggo medewerker inschakelen zodat deze hier samen met u het juiste abonnement kan opzeggen.

 

Als u in uw profiel u Postcode en huisnummer vermeld ga ik een medewerker inseinen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen.

 

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Koning1990

Wat leuk dat je gaat samenwonen   2 abonnementen zijn dan wel een béetje te veel van het goede. Ik kan je niet helpen met het opzeggen van het abonnement van jouw vriendin, zij dient zelf contact met ons op te nemen in verband met de privacy wetgeving. Of is haar abonnement intussen opgezegd? En moet jouw abonnement verhuisd worden of blijft dit verder hetzelfde? 

0 Kudos