Hallo,
Mijn vriendin heeft vanmiddag contact met ziggo gehad over het abonnement van haar dat op gezegt moet worden ivm samenwonen. Ziggo geeft aan dat ik een mail moet sturen om dit te bevestigen zodat mijn abonnement in gebruik kan blijven. Waar moet ik heen mailen en wat moet ik vermelden ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ga een Ziggo medewerker inschakelen zodat deze hier samen met u het juiste abonnement kan opzeggen.
Als u in uw profiel u Postcode en huisnummer vermeld ga ik een medewerker inseinen.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.
Hey @Koning1990!
Wat leuk dat je gaat samenwonen 2 abonnementen zijn dan wel een béetje te veel van het goede. Ik kan je niet helpen met het opzeggen van het abonnement van jouw vriendin, zij dient zelf contact met ons op te nemen in verband met de privacy wetgeving. Of is haar abonnement intussen opgezegd? En moet jouw abonnement verhuisd worden of blijft dit verder hetzelfde?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.