Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Een aantal maanden geleden had ik een vraag gesteld hier over en die is beantwoord door @Lycke
om Internet+bellen wil toevoegen aan mijn oude ziggo televisie abonnement en mijn oude geactiveerde kaarten wil graag even dit bespreken met een ziggo community medewerker omdat ik in mei ga verhuizen, dat het vooral goed gaat met de migratie van telefonie (en dat ik gewoon nog even kabeltv hou op 2 adressen)
Helaas doordat ik mijn vodafone account heb samengevoegd met ziggo, kan ik niet meer inloggen op mijn oude acccount.
Ik had gezien dat @Lycke met zwagerschapsverlof is en ik haar geen bericht meer kan sturen.
Hallo,
Ook een andere Ziggo moderator kan u daarmee helpen. Grote kans dat @Lycke uw vraag en haar antwoord in het systeem heeft gezet en dit door andere Ziggo moderators te lezen is.
Wacht u op een moderator. Deze komen op werkdagen vaak binnen 1 dag langs, maar met het komende lange weekend, kan het 'wat' langer duren. Maar dat zal u vast en zeker wel begrijpen.
Bedankt Pasi, natuurlijk begrijp ik het, ik heb nog een paar weken te tijd :). Er is nog niet zo veel haast bij. Fijne paasdagen
Hey @xbartels.
Oeps! Ik had helemaal niet door dat er nog altijd in mijn profiel stond dat ik met verlof was. Ik ben er weer! Ik kan je dus ook verder helpen :-).
Ik heb nog even in het vorige topic gekeken. Voor wat betreft kabel-tv op beide adressen, dat is wat lastig. Als je je huidige kaarten en apparatuur wilt blijven gebruiken, zul je je abonnement moeten verhuizen. Meestal blijft kabel-tv nog wel een tijdje actief op het oude adres, maar hier zijn geen garanties op te geven. We kunnen natuurlijk wel een kabel-tv abonnement aanvragen als nieuw abonnement op je oude adres. Al moet ik zeggen dat dat misschien ook weer wat omslachtig is.
Wil je kabel-tv op de beide adressen omdat de verhuizing een tijdje zal duren of dergelijke? Of zit hier nog een andere reden achter.
beste @Lycke het gaat maar om 1-3 weken, ik krijg op 9 mei de sleutel en eind mei ga ik verhuizen (hoop de laatste week van mei) en mijn appartement begin juni overdragen Mijn doel is om de kaarten en apparatuur (CI+ module /Humax + 4 smartcards ) te verhuizen (DTV abonnement).
Ik blijf in schoonhoven, met daarboven op nog internet+bellen. Ik heb al een fritz box 6660 kabelmodem aangeschaft omdat deze ook een dect centrale heeft). De huidige bewoners hebben wel ziggo internet maar geen dtv. ook een deel migratie van mijn oude xs4all abonnement (bellen 018238xxxx). Als ziggo werkt, kan ik het internet bij xs4all opzeggen en overgaan naar Email only powerpack (moet via de kpn klantenservice) en het netwerk in het nieuwe huis opbouwen. Kan ik u een pm sturen? verhuizen geeft altijd wat gedoe, vooral als je al 20 jaar klant ben en de migratie van casema/ziggo/analoog/digitaal hebt meegemaakt 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...