Vraag
Reacties
Sarina86
Level 1

aanvragen

Hallo,

Ik heb een vraag over het aanvragen voor  een nieuwere modem kastjes voor de tv als internet.

Ik heb nog een Humax (tv) die elke dag wel 2 á 3x per dag vast loopt en een UBEE (internet) die steeds weg valt.

Kan ik deze laten vervangen en hoe?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
2 Reacties 2
Pasi
Level 19

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

De Ubee is al een oud modem en kan zonder problemen via Ziggo vervangen worden ( verwacht ik ).

Het vervangen van de de Humax kan gevolgen hebben, u moet misschien daarvoor een nieuw ( up-to-date ) abonnement nemen, om zo een andere mediabox te krijgen. Vaak gaat u dan meer betalen en krijgt u weer een jaarcontract.

Maar misschien zitten de problemen in uw verbinding met Ziggo of alleen in de Ubee. Om de verbinding te controleren hebben we wat meer gegevens nodig: Kan u foto's maken van het AOP ( Abonnee Overname Punt, het witte Ziggo kastje aan de muur ), eventuele splitters en van de aansluitingen op de Ubee?

Later eventueel de down/upload en log gegevens van uw Ziggo modem, hier plaatsen.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

welke modem heb je? kun je daar een foto van maken

en welk tv pakket heb je ?

voor mediabox xl met cloud opname heb je tv compleet nodig

en voor de mediabox next tv max