goedendag.
op donderdag 2 januari 2025 heeft men bewindvoerder voor mij 2x vodafoon red unlimitid aan gevraagd.
nu wil ik weten of iemand toevallig kan zegen hoelang het ongeveer duurt voordat ik de sim kaarten in huis heb?
groeten: peter vd linden
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @peter_jenp
Wat Template al aangeeft is juist, je kan beter even deze vraag stellen op de community van Vodafone. Echter, als je bewindvoerder wil weten hoe het zit, dan kan die beter zelf contact opnemen met Vodafone. Neem ook even contact op met je bewindvoerder want het kan zijn dat deze informatie heeft ontvangen van Vodafone: Om de verlenging van jouw Vodafone abonnement in orde te maken heeft Vodafone een schriftelijke goedkeuring van jouw curator/bewindvoerder nodig. Dit e-mailadres moet bekend zijn bij jouw curator/bewindvoerder, maar voor de zekerheid vermeld ik hem hier ook nog eventjes: schuldbeheervf@vodafoneziggo.com. Dus mocht deze het formulier hebben ontvangen dan kan die dat naar dit mail adres sturen en heeft die nog niets ontvangen, laat hem dan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Als het goed is dan is dit het nummer die hij/zij kan bellen: 0433514528
Succes!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De tekst is zo goed als onleesbaar, ik maak er alleen uit op dat een simkaart voor Vodafone verzonden moet worden.
Die vraag hoort hier https://community.vodafone.nl/
Hoi @peter_jenp
Wat Template al aangeeft is juist, je kan beter even deze vraag stellen op de community van Vodafone. Echter, als je bewindvoerder wil weten hoe het zit, dan kan die beter zelf contact opnemen met Vodafone. Neem ook even contact op met je bewindvoerder want het kan zijn dat deze informatie heeft ontvangen van Vodafone: Om de verlenging van jouw Vodafone abonnement in orde te maken heeft Vodafone een schriftelijke goedkeuring van jouw curator/bewindvoerder nodig. Dit e-mailadres moet bekend zijn bij jouw curator/bewindvoerder, maar voor de zekerheid vermeld ik hem hier ook nog eventjes: schuldbeheervf@vodafoneziggo.com. Dus mocht deze het formulier hebben ontvangen dan kan die dat naar dit mail adres sturen en heeft die nog niets ontvangen, laat hem dan contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Als het goed is dan is dit het nummer die hij/zij kan bellen: 0433514528
Succes!
Normaliter heb je een simkaart met een dag of twee.
Misschien dat het door de feestdagen nu iets langer duurt maar het zou wel binnen een week moeten kunnen volgens mij.
Niet als het via een bewindvoerder gaat volgens mij.
ik wil iedereen bedanken.
heb men bewindvoerder inmiddels al gemaild.
dus wacht haar reactie af.
groeten: peter
waarom 2 mobiele abonnementen als mag vragen ?
@anoniemforum
omdat ik op wat plekken internet nodig heb terwijl er geen glasvezel aansluiting of kabel aansluiting mogelijk is dus eigenlijk puur voor internet te kunnen hebben op een plek waar buiten 4/5g niks mogelijk is.
dan is een mifi router misschien een betere optie https://randapparatuur.ziggo.nl/wifibackupzakelijk/details/38165
https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/mobiel-internet
anoniemforum je zou het denken maar dan betaal ik net zoveel voor 30 gig terwijl ik nu unlimitid heb.
@peter_jenp schreef:
anoniemforum je zou het denken maar dan betaal ik net zoveel voor 30 gig terwijl ik nu unlimitid heb.
met gebruik van mobiel als hotspot ?
of alleen via mobiel
telefoon gaat niet als hotspot gebruikt worden.
heb al mobiele routers ligen.
op uw link staat voor 30 gig euro 15 gig data.
pak ik red unlimitid betaal ik 22,50 voor unlimitid.
ik wil bij deze iedereen bedanken.
en zal deze topic niet verder in de gate houden omdat men begin vraag beantwoord is.
en al besloten is wat ik aan abonementen ga nemen
@peter_jenp schreef:
telefoon gaat niet als hotspot gebruikt worden.
heb al mobiele routers ligen.
op uw link staat voor 30 gig euro 15 gig data.
pak ik red unlimitid betaal ik 22,50 voor unlimitid.
ik wil bij deze iedereen bedanken.
en zal deze topic niet verder in de gate houden omdat men begin vraag beantwoord is.
en al besloten is wat ik aan abonementen ga nemen
het is volgens de algemene voorwaarden niet toegestaan om een 06 simkaart in een Mifi router (mobiele router) te gebruiken,
bij gebruik van een 06 nummer simkaart in een Mifi router loop je het risico te worden afgesloten
heel erg bedankt.
heb men bewindvoerder gemail dit met ziggo op te pikken.
was bij mij niet bekend .
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.