Vraag
Reacties
Oplossing
JenMPictures
Level 3

aantal maanden om abonnement aan te vragen

Hoeveel maanden is het maximaal voor je een abonnement aan kunt vragen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Level 20

Als de overstap service wordt gebruikt is het maximaal 90 dagen voor de ingang van het abonnement. Verder moet bij een eventuele huidige provider met een maand opzegtermijn rekening worden gehouden.

Zonder overstap service kan voor de start datum maximaal een halfjaar in de toekomst worden gekozen.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @JenMPictures 

Dat hangt er vanaf wat u bedoelt:

Als u een nieuw abonnement wilt afsluiten bij Ziggo dan kunt u dat elke dag afsluiten?

Als u eerder klant was bij Ziggo kan dat natuurlijk ook. Maar als u overstapt naar Ziggo omdat u aanspraak wilt maken op korting, dan kan dit alléén als u gedurende zes maanden geen klant van Ziggo bent geweest.

amvih
Level 11

Ik denk dat hier bedoeld wordt hoever in het vore kan je een abonnement aanvragen?

Dit waarschijnlijk omdat er nu aanbiedingen zijn waar diegene van wil profiteren, maar bijvb het pas een half jaar of een jaar later nodig heeft.

De vraag is denk ik hoever kan je de ingangsdatum meegeven in de toekomst.

Ik zou het niet weten, maar zal denk ik een maand of drie zijn. Een moderator kan daar denk ik wel antwoord op geven.

0 Kudos
RoWi.
Level 20

Als de overstap service wordt gebruikt is het maximaal 90 dagen voor de ingang van het abonnement. Verder moet bij een eventuele huidige provider met een maand opzegtermijn rekening worden gehouden.

Zonder overstap service kan voor de start datum maximaal een halfjaar in de toekomst worden gekozen.

0 Kudos