1
Vraag
2
Reacties
Floris

Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

aanpassing abonnement met Next mini

Hoi,

 

Vorige week heb ik gebeld met Ziggo omdat ik graag mijn huidige TV standaard wilde omzetten van CI module naar de nieuwe media box Next mini. Omdat bij mij het interactieve tv gedeelte nog steeds niet goed werkt met de CI module leek me dat een mooie oplossing. Daarnaast had ik al eens eerder een apart aanbod lopen met gratis jaar gebruik van Wifipods. 

Omdat ik dit abonnement niet online kon wijzigen, en ook in de Vodafone winkel konden ze het niet aanpassen,  ik zou dan 2,50  meer per maand gaan betalen, omdat de Wifipods in rekening werden gebracht, heb ik  van de afdeling opzeggingen een mooi aanbod gekregen, en hebben zij het voor mij opgelost. Voorwaarde was wel dat ik dan wel nieuwe Wifipods zou krijgen, en ik de huidige moet terugsturen. Dat is allemaal geen probleem.

 

Heb op 30 april de bestelling gedaan en bevestigd gekregen dat ik de wifipods zou krijgen, de Next mini en dat de oude wifipods en de CI module retour zouden gaan. De ingangsdatum stond op 3 mei.

 

Maar tot op heden heb ik nog niks gehoord van Ziggo. Ik heb niets ontvangen. Ik ben dat niet gewend dat het zo lang duurt voordat ik de apparatuur toegestuurd krijg. Normaal gesproken is dit binnen 1 a 2 werkdagen geregeld.

 

Nu is mijn vraag, gaat er iets mis met mijn bestelling? En hoe weet ik nu wanneer ik de bestelling kan verwachten? Als het wel lang gaat duren, zou ik het graag even weten. Zeker omdat in de mail een ingangsdatum van 3 mei werd genoemd.

Iemand hier ervaring mee? ZIjn er bijvoorbeeld leveringsproblemen met de Next mini waardoor het langer duurt ofzo iets?

 

hoor graag jullie ervaringen en of iemand weet er bijvoorbeeld leveringsproblemen zijn met de wifipods of Next mini. En hoe ik dit nu het beste kan oplossen.

 

groet

 

Floris

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Floris Geen dank! Ik hoop dat je hem binnen deze 3 dagen binnen hebt, anders weet je ons te vinden! 

 

Vraag maar raak, daarom ben ik er! Je ontvangt inderdaad een retourdoos voor de wifi pods. De nieuwe apparatuur ontvang je voor die tijd. Je hebt een maand de tijd om de apparatuur retour te sturen, deze maand gaat pas in na de opzegging. Je ontvangt hierover ook nog een e-mail van ons. 

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Floris Super! Dan komt het helemaal goed. 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator kan zien wat er nu moet gaan gebeuren.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Floris, een nieuwe bestelling is iets om naar uit te kijken! Blijkbaar laat deze zich net iets langer op zich wachten dan je van ons gewend bent. Ik zoek graag uit hoe dit precies zit. Zoals @Bert al aangaf, heb ik hiervoor wel je postcode en huisnummer nodig. Wil je deze toevoegen aan je profiel? 

Floris
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ha Lotte, dankjewel, heb de gegevens ingevuld. Hoop dat je kunt zien wat er nu gebeurt is met de bestelling.

Floris
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ha Bert, bedankt voor de link. Heb het gelijk ingevuld.

Floris
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ha Lotte, dankjewel. Heb de gegevens ingevuld. Wil jij voor mij nakijken wat er aan de hand is met mijn bestelling?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Floris Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb snel gekeken maar de order staat nog in de wacht. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de opzegging van de smart Wifi pod die eerst door moet lopen. De order loopt na die opzegging automatisch door. Mocht je over drie dagen nog geen Track and Trace hebben dan moet ik de order er opnieuw inzetten. 

Floris
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Lotte, jij ook bedankt voor je snelle reactie! Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst de oude wifipods terug sturen, voordat ik de bestelling ontvang?  Das dan wel onhandig, want dan zit ik tijdelijk zonder wifipods. En ik begreep dat wifipods gekoppeld staan aan mijn abonnement. Maar worden die automatisch ontkoppeld als ik ze terug stuur? Want anders heb ik er misschien straks 4 op mijn abonnement nog gekoppeld staan.

Ik kreeg op 3 mei wel een sms dat een abonnement op apparatuur binnenkort beëindigd zou worden, maar stond niet bij of dat om de ci module of wifipods zou gaan. En beide zijn ook nog steeds actief.

In de sms stond wel link met info hoe ik ze terug kan sturen. Gaat het sneller als ik ze nu zelf terug stuur, of moet ik wachten op het retourdoosje van Ziggo?

En in de tussentijd zit ik dan wel zonder. 

 

Weet jij nu wat de beste oplossing is?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Floris Het is zeker een lastige constructie! Je mag alle apparaten aangesloten laten tot de opzegging is verwerkt. Je ontvangt dan een retourdoos van ons om het materiaal in terug te sturen. Een vroegtijdige retourzending maakt het systeem van slag, dit wil ik dus afraden. Het loopt allemaal door maar zeker op een lager tempo. De wifi pods kunnen wij handmatig uit ons systeem verwijderen. 

Floris
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Lotte, bedankt dat er meer duidelijkheid is, dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik heb er geen haast mee in de zin van internet en tv kan ik nog gewoon blijven gebruiken, behalve dat interactieve tv niet helemaal goed werkt, maar das niet zo'n ramp.

Anderzijds ben ik deze week vrij, dus had ik mooi de tijd gehad om alles te installeren. En bovendien wil ik eigenlijk wel het liefst toch zo snel mogelijk genieten van de nieuwe apparatuur.

Nog een laatste vraag, krijg ik een retourdoosje voor de wifipods, en als die terug stuur, krijg ik dan wel de bestelling geleverd, en kan ik daarna de CI module terug sturen?

Of moeten de wifipods en CI module tegelijkertijd retour, en dat dan alles uitgeleverd wordt?

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Floris Geen dank! Ik hoop dat je hem binnen deze 3 dagen binnen hebt, anders weet je ons te vinden! 

 

Vraag maar raak, daarom ben ik er! Je ontvangt inderdaad een retourdoos voor de wifi pods. De nieuwe apparatuur ontvang je voor die tijd. Je hebt een maand de tijd om de apparatuur retour te sturen, deze maand gaat pas in na de opzegging. Je ontvangt hierover ook nog een e-mail van ons. 

Floris
Topicstarter
Level 3
  • 32Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Lotte, de retourdoos voor de wifipods is vandaag binnengekomen. Dus stuur ze vandaag gelijk retour. Hopelijk krijg ik dan de nieuwe pods en de Next Mini snel binnen.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Floris Super! Dan komt het helemaal goed. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic