sammy01

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

aanpassen abonnement online onmogelijk

Ik zie al dat ik niet de enige ben die problemen heeft om zijn abonnement online aan te passen. 

Blijf de onderstaande melding houden. Zou graag mijn TV kanalen willen aanpassen en ook eventueel mijn internet abonnement willen aanpassen naar Giga. 

Screenshot 2022-01-09 at 10.42.23.jpg

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2614Posts
  • 222Oplossingen
  • 344Likes

Hoi @Sammy

Zoals @Bert aangeeft zien we dit issue bij een groep klanten voorkomen. Ik heb een kleine wijziging uitgevoerd bij je abonnement, er verandert daarmee niets aan je abonnement. Wil je eens kijken of je nu wel een wijziging kunt doorvoeren op je abonnement?

Bekijk in context

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 498Posts
  • 83Oplossingen
  • 144Likes

Stom dat het niet geholpen heeft @sammy01. Ik heb nog een poging via een ander systeem gedaan. Mocht je dus een bevestiging krijgen van 1 gratis On Demand bestelling, dat was ik. Mocht dit binnen 24 uur geen effect hebben gehad dan is het, zoals Bert al aangaf, helaas afwachten tot de structurele fix is geimplementeerd. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51083Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11615Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 6180Posts
  • 534Oplossingen
  • 2761Likes

Goedemiddag @sammy01,

 

Welkom op de Community! Bedankt dat je laat weten dat het je niet lukt om een bestelling te plaatsen. Voor nu zijn er nog geen meldingen bekend van andere Community-leden die problemen ervaren. 

 

Om uit te zoeken wat er fout gaat ben ik dan ook erg benieuwd op welke pagina je nu zit (link) en hoe je daar terecht bent gekomen. Die informatie speel ik dan graag door naar het team dan onze website beheert om deze foutmelding op te lossen.

 

Je kan eventueel ook je abonnement wijzigen door eerst in te loggen op Mijn Ziggo en vervolgens te kiezen voor 'Wijzig je abonnement'.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51083Posts
  • 3196Oplossingen
  • 11615Likes

@Folkert Mogelijk is dit niet duidelijk naar voren gekomen in de vele topics op de Ziggo community of is het niet duidelijk in de achterliggende informatie en een mens kan ook niet alles weten.🙂

 

In een aantal topics is dit probleem naar voren gekomen en inmiddels onderzocht en uitgelegd door in die topics door andere moderators.

Dit is een probleem met de Mijn Ziggo software als je op 'Wijzig je abonnement' klikt, zowel in Mijn Ziggo als in de Mijn Ziggo app.

b.v. Ik krijg die pagina al sinds april dit jaar te zien en met mij een aantal andere klanten, soms is het te verhelpen door een kleine wijziging, b.v. éénmalig een film toe te voegen door een Ziggo moderator, soms zelfs een uitbreiding van het abonnement of verhoging van de internetsnelheid, maar in een aantal gevallen werkt dit ook niet, zoals bij mij uitgetest en bij een aantal anderen en is het wachten op de nieuwe Mijn Ziggo software om dit op te lossen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2614Posts
  • 222Oplossingen
  • 344Likes

Hoi @Sammy

Zoals @Bert aangeeft zien we dit issue bij een groep klanten voorkomen. Ik heb een kleine wijziging uitgevoerd bij je abonnement, er verandert daarmee niets aan je abonnement. Wil je eens kijken of je nu wel een wijziging kunt doorvoeren op je abonnement?

Bekijk in context

sammy01
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas geen verandering 

sammy01
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik zit op. https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/  

Als ik op wijzig abonnement druk word ik doorgelinkt naar https://shop.ziggo.nl/inlifesales/

 

 

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 498Posts
  • 83Oplossingen
  • 144Likes

Stom dat het niet geholpen heeft @sammy01. Ik heb nog een poging via een ander systeem gedaan. Mocht je dus een bevestiging krijgen van 1 gratis On Demand bestelling, dat was ik. Mocht dit binnen 24 uur geen effect hebben gehad dan is het, zoals Bert al aangaf, helaas afwachten tot de structurele fix is geimplementeerd. 

Bekijk in context

sammy01
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Monica, ik kan nu wel mijn abonnement aanpassen 

Bedankt daar voor!!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9810Posts
  • 837Oplossingen
  • 2347Likes

@sammy01 Super dat het nu wel lukt om het abonnement aan te passen. Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?

Uitgelicht topic