1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Marcel1981!

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

aanbieding klopt niet

Heb afgelopen zondag contact gehad met de klantenservice en heb telefonisch een korting gekregen.

Echter krijg ik nu op papier een andere aanbieding dan besproken.

Hoe kunnen we dit oplossen.

Zou espn een jaar lang gratis krijgen en niet ziggo sport want die heb ik al in optie pakket gratis

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @Marcel1981

Ik heb je gegevens er even bij gepakt. Ik zie dat je een bevestiging hebt gekregen van de bestelling die je nog kan goedkeuren, voordat deze bestelling daadwerkelijk in gaat. Er is een korting van 6 maanden € 20,00 per maand toegevoegd. Ziggo Sport Totaal heb je als gratis extra zenderpakket omdat je Vodafone en Ziggo combineert. Daarnaast maak je gebruik van 12 maanden gratis Film1 (stopt automatisch).

In de notitie van mijn collega kan ik het aanbod wat betreft ESPN niet terugvinden. Mijn advies zou dan ook zijn om opnieuw even te bellen met de afdeling opzeggingen. Zij kunnen dan voor je kijken of het mogelijk is om het aanbod te wijzigen, zodat je dan vervolgens de bestelling kan goedkeuren.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Pasi

Level 19
  • 10613Posts
  • 508Oplossingen
  • 5873Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en aanpassen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6284Likes

Hey @Marcel1981!. Hier is een foutje gemaakt, denk ik. Kunnen we vast oplossen. Wil je je profiel aanvullen met je postcode en huisnummer? Dan kan ik je gegevens er bijpakken. 

Marcel1981!
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

aangevuld

MR_CHIP

Level 19
  • 12961Posts
  • 139Oplossingen
  • 4330Likes

@Marcel1981! je kan dat bericht beter verwijderen nu kan iedereen het lezen

Lycke bedoelt hier invullen

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8300Posts
  • 2440Oplossingen
  • 4133Likes

Hi @Marcel1981

Ik heb je gegevens er even bij gepakt. Ik zie dat je een bevestiging hebt gekregen van de bestelling die je nog kan goedkeuren, voordat deze bestelling daadwerkelijk in gaat. Er is een korting van 6 maanden € 20,00 per maand toegevoegd. Ziggo Sport Totaal heb je als gratis extra zenderpakket omdat je Vodafone en Ziggo combineert. Daarnaast maak je gebruik van 12 maanden gratis Film1 (stopt automatisch).

In de notitie van mijn collega kan ik het aanbod wat betreft ESPN niet terugvinden. Mijn advies zou dan ook zijn om opnieuw even te bellen met de afdeling opzeggingen. Zij kunnen dan voor je kijken of het mogelijk is om het aanbod te wijzigen, zodat je dan vervolgens de bestelling kan goedkeuren.

Marcel1981!
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia,

Oke bedankt voor de terugkoppeling, ga ze morgen bellen