Heb afgelopen zondag contact gehad met de klantenservice en heb telefonisch een korting gekregen.
Echter krijg ik nu op papier een andere aanbieding dan besproken.
Hoe kunnen we dit oplossen.
Zou espn een jaar lang gratis krijgen en niet ziggo sport want die heb ik al in optie pakket gratis
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Marcel1981
Ik heb je gegevens er even bij gepakt. Ik zie dat je een bevestiging hebt gekregen van de bestelling die je nog kan goedkeuren, voordat deze bestelling daadwerkelijk in gaat. Er is een korting van 6 maanden € 20,00 per maand toegevoegd. Ziggo Sport Totaal heb je als gratis extra zenderpakket omdat je Vodafone en Ziggo combineert. Daarnaast maak je gebruik van 12 maanden gratis Film1 (stopt automatisch).
In de notitie van mijn collega kan ik het aanbod wat betreft ESPN niet terugvinden. Mijn advies zou dan ook zijn om opnieuw even te bellen met de afdeling opzeggingen. Zij kunnen dan voor je kijken of het mogelijk is om het aanbod te wijzigen, zodat je dan vervolgens de bestelling kan goedkeuren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en aanpassen.
Hey @Marcel1981!. Hier is een foutje gemaakt, denk ik. Kunnen we vast oplossen. Wil je je profiel aanvullen met je postcode en huisnummer? Dan kan ik je gegevens er bijpakken.
aangevuld
@Marcel1981! je kan dat bericht beter verwijderen nu kan iedereen het lezen
Lycke bedoelt hier invullen
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hi @Marcel1981
Ik heb je gegevens er even bij gepakt. Ik zie dat je een bevestiging hebt gekregen van de bestelling die je nog kan goedkeuren, voordat deze bestelling daadwerkelijk in gaat. Er is een korting van 6 maanden € 20,00 per maand toegevoegd. Ziggo Sport Totaal heb je als gratis extra zenderpakket omdat je Vodafone en Ziggo combineert. Daarnaast maak je gebruik van 12 maanden gratis Film1 (stopt automatisch).
In de notitie van mijn collega kan ik het aanbod wat betreft ESPN niet terugvinden. Mijn advies zou dan ook zijn om opnieuw even te bellen met de afdeling opzeggingen. Zij kunnen dan voor je kijken of het mogelijk is om het aanbod te wijzigen, zodat je dan vervolgens de bestelling kan goedkeuren.
Hallo Cecilia,
Oke bedankt voor de terugkoppeling, ga ze morgen bellen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.