ronkiel

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Voor het eerst in Februari  komt Ziggo met aanbiedingen voor vaste klanten na 20 jaar, om daarna in Maart een mail te sturen met een inflatiecorrectie als of er de laatste jaren nooit verhoogd is zoveel !  zit ik tot juli voor een paar rot euro minder  met een jaarcontract die ze je hebben aangesmeerd om na  juli  de extra korting dubbel te verhogen slim maar riekt naar zwendel. Dus als het  contract  afloop in Februari 2024 wil ik geen eens het woord Ziggo meer horen. Heerlijk is heerlijk  ik ben altijd goed geholpen maar echt stabiel en constante game verbinding is het niet dagen constant uit je game server wordt gedonderd omdat je verbinding voor een seconde of wat naar nul verdwijnt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ronkiel
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dag  @Wim C.  Dat komt om dat ik  me eigen drie keer genaaid voelde dus ik denk ik mag  ik drie keer klagen. Ik ben hier nog niet goed in zit op level 1 en u bent al super expert dus dat geeft wel even het niveau aan dat   dat dan een keer mis gaan  bij mij als rookie. Nu ben ik hier klaar mee, Ziggo heeft me gebeld met een super aanbieding die kon ik niet afslaan en een waardebon van 100 Euro voor de verwarring, dus ze geven wel om hun klanten. Ik hou van Ziggo super opgelost. Als ik die andere boze berichten kan verwijderen zou ik het gelijk doen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @ronkiel 

Blijkbaar heeft u uw ongenoegen ook al in dit topic kenbaar gemaakt.
Tip: twee keer een bericht posten met dezelfde reden heeft denk ik niet zoveel zin, maar zorgt eerder voor verwarring.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Ach ... zwendel kan ik het niet noemen, maar wel erg commercieel !

Bijna alle commerciële bedrijven grijpen zo'n algehele malaise aan, om gelijk hun prijzen te verhogen. Zodra de markt ergens een onzekere factor ziet, dan wordt dat vaak direct uitvergroot om de markt te manipuleren en om zo de consument een hogere prijs te laten betalen. Dat doen ze dan natuurlijk niet een beetje, maar gelijk maximaal, want hoe vaak komt zo'n situatie nu voor.

Dat die bedrijven, ondanks dat de grondstoffen inderdaad duurder zijn geworden, nog véél méér winst maken dan de jaren daarvoor, dat is de commercie die tegenwoordig doorschiet. Want waarom een beetje winst maken, als er zoveel geld te graaien is?

ronkiel
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dag  @Wim C.  Dat komt om dat ik  me eigen drie keer genaaid voelde dus ik denk ik mag  ik drie keer klagen. Ik ben hier nog niet goed in zit op level 1 en u bent al super expert dus dat geeft wel even het niveau aan dat   dat dan een keer mis gaan  bij mij als rookie. Nu ben ik hier klaar mee, Ziggo heeft me gebeld met een super aanbieding die kon ik niet afslaan en een waardebon van 100 Euro voor de verwarring, dus ze geven wel om hun klanten. Ik hou van Ziggo super opgelost. Als ik die andere boze berichten kan verwijderen zou ik het gelijk doen.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@ronkiel ik begrijp uw irritatie.

Dat ik super expert ben heeft gelukkig niks met niveauverschil te maken; het zou best eens kunnen zijn dat u op level 1 meer expert ben dan ik.

Hoe dan ook ben ik blij dat het is opgelost en dat uw irritatie is verdwenen. 👍🏻

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@ronkiel  schreef:

...Ziggo heeft me gebeld met een super aanbieding die kon ik niet afslaan en een waardebon van 100 Euro voor de verwarring, dus ze geven wel om hun klanten. Ik hou van Ziggo super opgelost. Als ik die andere boze berichten kan verwijderen zou ik het gelijk doen.


U kan natuurlijk uw eigen bericht als oplossing aanduiden. Dan kan iedereen lezen wat de  oplossing is en hoe tevreden u daarmee bent ! U blij ... Ziggo blij 😉 ( iedereen blij ! ).


Edit: nadat ik m'n logje save, zie ik dat u de juiste oplossing al gekozen heeft 👍.

ronkiel
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Oeps in welke sekte ben ik nu weer terecht gekomen ik denk spui even ongenoegen klaar, maar dit gaat maar door. Fijn weekend iedereen maak je niet druk om andere als het jezelf goed gaat en met mij gaat het perfect. Zo klaar mee. opgelost of zo iets neem het leven niet te serieus.

Uitgelicht topic