HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Pas geleden een ziggo abonnement aangesloten zakelijk (actie). Binnen 14 dagen meermaals contact gehad met de klantenservice van ziggo. Omdat ik daarna problemen heb ervaren met de verhuurder. En er werd gedreigd met verlaten van de woning. Nou hebben we afgesproken dat mijn contractduur dan wel verkort kan worden naar 1 jaar met de klantenservice medewerker van ziggo zakelijk. Maar wat ik niet snap is dan waarom ik het niet kan opzeggen binnen 14 dagen? Ik heb tot op heden helemaal nog geen gebruik gemaakt van Ziggo modem etc. Want wat ik ook heb uitgelegd is dat mijn plan was om te renoveren maar ik dit door dit conflict tijdelijk stop heb gezet. Verder heb ik momenteel geen tv etc thuis. Mijn mobiele data is voor nu voldoende tot het conflict is opgelost. Wat ik nou ook jammer vindt is dat ik dus ook eigenlijk nou niks aan de 6 maanden gratis actie heb.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De 14 dagen bedenktijd is voor consumenten, niet voor b2b = business to business.
Dus een deal tussen bedrijven geld direct, ook mondeling is direct een deal.
Van bedrijven wordt verwacht dat die professioneel bedrijfsmatig denken met een toekomstvisie en een financiële planning en weten wat ze precies aan het doen zijn.
De 14 dagen is er ter bescherming van consumenten die beschermd moeten worden tegen verkopers die gebruik maken van verkooptechnieken die de consument niet kent en de consument op het verkeerde been kan zetten.
Wat zijn mijn rechten bij kopen op afstand? | Rijksoverheid.nl
Bedenktijd bij verkoop | Ondernemersplein - KVK
De wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt niet als een ondernemer iets bij u koopt. Bij verkoop van goederen en diensten tussen bedrijven (business to business, B2B) gelden de algemene regels van koop. U zet in de algemene voorwaarden welke regels er gelden als uw zakelijke klant van de aankoop af wil.
De 14 dagen bedenktijd is voor consumenten, niet voor b2b = business to business.
Dus een deal tussen bedrijven geld direct, ook mondeling is direct een deal.
Van bedrijven wordt verwacht dat die professioneel bedrijfsmatig denken met een toekomstvisie en een financiële planning en weten wat ze precies aan het doen zijn.
De 14 dagen is er ter bescherming van consumenten die beschermd moeten worden tegen verkopers die gebruik maken van verkooptechnieken die de consument niet kent en de consument op het verkeerde been kan zetten.
Wat zijn mijn rechten bij kopen op afstand? | Rijksoverheid.nl
Bedenktijd bij verkoop | Ondernemersplein - KVK
De wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt niet als een ondernemer iets bij u koopt. Bij verkoop van goederen en diensten tussen bedrijven (business to business, B2B) gelden de algemene regels van koop. U zet in de algemene voorwaarden welke regels er gelden als uw zakelijke klant van de aankoop af wil.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.