1
Vraag
2
Reacties
LRoosendaal

Stamgast
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo winkel Roosendaal verhuisd?

Het was mooi weer, dus dacht ik even langs te gaan bij de ziggo winkel in Roosendaal. Adres opgezocht op de site van ZIggo: Roselaarplein 5. Daar aangekomen tref ik alleen de Phone House, sorry we zijn verhuisd. Verderop gekeken en inderdaad de nieuwe huisvesting van The phone House, helaas we zij op vakantie. Goed geregeld. Waar kan ik in de tussentijd terecht met al mijn vragen m.b.t. het abonnement, internet, ziggogo.yv op de een computer? Ik heb heel veel vragen, zeker na de laatste update van de ziggo app en helemaal GEEN antwoorden.

Ben ik nu in de war, The Phone House, alle merken telefoons, heb ik wel het juiste adres, ziggo winkel hetzelfede als Vodafone, Ziggo, Tmobile?? Of maken jullie er een rotzooi van?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61296Posts
  • 4164Oplossingen
  • 15535Likes

Google geeft de verkeerde locatie van dit adres, TomTom geeft wel de juiste locatie.

Bert_3-1657827378300.png

De Ziggo winkel in Roosendaal zit onderin het pand van V&D dat is nummer 4 VodafoneZiggo is nummer 5.

The Phone House zat op Rooselaarplein 19.

Bert_1-1657826501112.png

Bert_2-1657826573951.png

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61296Posts
  • 4164Oplossingen
  • 15535Likes

Google geeft de verkeerde locatie van dit adres, TomTom geeft wel de juiste locatie.

Bert_3-1657827378300.png

De Ziggo winkel in Roosendaal zit onderin het pand van V&D dat is nummer 4 VodafoneZiggo is nummer 5.

The Phone House zat op Rooselaarplein 19.

Bert_1-1657826501112.png

Bert_2-1657826573951.png

LRoosendaal
topicstarter
Stamgast
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bert, Oké en bedankt.

Pasi
Expert
Expert
  • 6110Posts
  • 368Oplossingen
  • 2790Likes

@LRoosendaal  schreef:

...Ik heb heel veel vragen, zeker na de laatste update van de ziggo app en helemaal GEEN antwoorden...

Gelukkig heeft @Bert al uitgelegd, waar de winkel wel te vinden is.

Maar verwacht u van het winkel personeel, wel heldere antwoorden op uw Ziggo app vragen? Hopelijk treft u een technische medewerker, die u nog e.e.a. kan vertellen, maar hij/zij weet waarschijnlijk niet meer, dan wat hier te lezen is.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61296Posts
  • 4164Oplossingen
  • 15535Likes

@Pasi In de winkels kunnen ze ook in de kennisbank, dus antwoorden moeten te vinden zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates