1
Vraag
2
Reacties
Aniek1987

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo wifipods terugsturen

Beste Ziggo,

Enige tijd geleden heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de wifipods uit te proberen. Dat heb ik gedaan, maar ik merk tijdens mijn dagelijkse bezigheden weinig verschil in de snelheid. Ik wil ze graag retourneren. Ik heb in deze community gezocht en ik zag dat ze dan opgezegd moeten worden op mijn klantnummer. Mijn klantnummer is 17279078. Ik heb de originele doos nog in mijn bezit. Graag zou ik retourinstructies willen ontvangen. Ik heb geen printer in mijn bezit. Is het mogelijk om de doos netjes in te pakken en te versturen zonder geprint retourticket?

Ik hoor het graag. 

Alvast bedankt!

Groeten,

Aniek 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6378Posts
  • 716Oplossingen
  • 2521Likes

Hi @Aniek1987, welkom op de Ziggo Community!

Logisch dat je er geen gebruik van hoeft te maken als je er in de praktijk niet zoveel van merkt! Ik heb de wifipods voor je opgezegd en een retourdoos met label komt jouw kant op! Bij het kosteloos terugsturen ontvang je een verzendbewijs, bewaar deze nog even (of maak er een foto van). Mocht je nog vragen hebben, laat het vooral weten!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59547Posts
  • 3997Oplossingen
  • 14896Likes

@Aniek1987 Een Ziggo moderator kan een retourdoos naar je opsturen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6378Posts
  • 716Oplossingen
  • 2521Likes

Hi @Aniek1987, welkom op de Ziggo Community!

Logisch dat je er geen gebruik van hoeft te maken als je er in de praktijk niet zoveel van merkt! Ik heb de wifipods voor je opgezegd en een retourdoos met label komt jouw kant op! Bij het kosteloos terugsturen ontvang je een verzendbewijs, bewaar deze nog even (of maak er een foto van). Mocht je nog vragen hebben, laat het vooral weten!

Aniek1987
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex,

Dank voor je snelle reactie en het opzeggen van de pods! Ik zie de retourdoos wel verschijnen. 

Groeten van Aniek

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates