Deelee1

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo webmail

Help, ik kan mijn webmail niet meer in. Ik krijg alleen maar meldingen dat het wachtwoord niet klopt, ondanks het 30 keer opnieuw aanvragen van een wachtwoord. De klantenservice kan telefonisch niet helpen met mailvragen en ik ben ten einde raad. Ik moet bij die mail kunnen komen, maar hoe??

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je het wachtwoord al gewijzigd in Mijn Ziggo?

Onder Internet naar beneden scrollen tot je het mailadres ziet en dan het wachtwoord wijzigen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi @Deelee1

Wat frustrerend dat het maar niet wil lukken om in te loggen in webmail. We hebben al even niets van jou gehoord. Is het nog gelukt via Mijn Ziggo? Als we via deze weg nog kunnen helpen, geef dan gerust een gil. 

Uitgelicht topic