Via de mail heb ik een herinnering ontvangen dat ik na het beëindigen van mijn abonnement een WifiPod retour zou moeten sturen. In de mail staat zelfs een serienummer van de pod genoemd (YAAQ3139P798).
Echter, ik heb nooit een pod aangevraagd bij mijn abonnement en een heb deze ook nooit ontvangen bij het ingaan van het abonnement. Weet iemand hoe het te regelen valt dat dit rechtgezet wordt? Hartelijk dank alvast!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De screenshot is voor een aanvraag van internet en niet voor het terugzenden van een Wifi pod.
Hallo @frank0000 , wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Fijn dat je dit topic hebt aangemaakt wanneer er onduidelijkheid is ontstaan bij je over het terugsturen van de apparatuur.
Op 10 december 2023 heb je voor een pakket gekozen waarbij je onder andere een Smart Wifi pod van ons in bruikleen hebt ontvangen. In onze bevestiging van 10 december 2023 die we hebben verzonden om 17:30 staat deze ook vermeld. Wanneer je deze niet hebt gebruikt, snap ik dat je deze mogelijk bent vergeten. Kijk of deze nog ergens in de meterkast of op zolder ligt.
Omdat je deze Smart Wifi pod in bruikleen hebt ontvangen, willen wij deze wel graag terug. Daarom heb je de herinnering ontvangen. De modem en de mediabox hebben we wel al ontvangen in ons magazijn.
Heb je een extra retourdoos hiervoor nodig? Laat het gerust weten. Heb je zelf een geschikte doos? Dan mag je deze pod aan ons terugsturen via:
Ziggo retouradres:
Ziggo retouren
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Op onze website vind je een retourlabel om uit te printen.
Mocht je aanvullende vragen hebben, stel ze gerust.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.