Opgelost! Ga naar oplossing.
De melding ‘Beste Ziggo klant, Gefeliciteerd!’ is een phishing bericht en is niet afkomstig van Ziggo.
Reageer daarom niet op het bericht.
Bekijk voorbeeld van de pop-up
Vanaf 29 februari 2020 duikt dit bericht weer op. Check actuele berichten op onze Phishing meldingen overzicht.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
AlexHelpt wrote:
Er is iets mis met dit topic, want er waren al meerdere reacties. Kan worden gesloten
Wat mij persoonlijk verbaast, is dat een Ziggo-mod hier niet direct op reageert !!
Iedere vorm ( of verdenking ) van phishing en/of hacken, door het voordoen alsof een bericht van Ziggo is, is altijd schadelijk voor Ziggo. Dat men hierop niet direct reageert, kan worden opgevat dat ZIggo phishing/hacken niet serieus neemt en dat kan toch niet waar zijn.
Ps. Het bovenstaande geldt natuurlijk voor ieder, zich zelf respecterend bedrijf.
AlexHelpt wrote:
......... Hier is wel op gereageerd, maar op de een of andere manier zijn alle reacties (van gisteren) niet zichtbaar
Nick999 wrote:
.....edit: uiteraard mag van klanten ook enige vorm van intelligentie worden verwacht... :grin:
De melding ‘Beste Ziggo klant, Gefeliciteerd!’ is een phishing bericht en is niet afkomstig van Ziggo.
Reageer daarom niet op het bericht.
Bekijk voorbeeld van de pop-up
Vanaf 29 februari 2020 duikt dit bericht weer op. Check actuele berichten op onze Phishing meldingen overzicht.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.