Vraag
Reacties
Tons2
Level 2

Ziggo verhoogt wéér het abonnement

Ik wilde zeer recent weg bij Ziggo en overstappen naar Odido omdat die een goedkoper abonnement hadden. Ziggo deed mij een voorstel om te blijven wat ik uiteindelijk heb geaccepteerd. Nu na slechts 3,5 maand begonnen zij het tarief al weer. Hier baal ik echt van Ziggo!!!! Of het nu in jullie ‘voorwaarden’ staat of niet, op deze manier maak je geen vrienden. Ik ga dan toch straks weg bij jullie.Dát bereiken jullie hiermee!!!!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
12 Reacties 12
SRF
Level 15

Ik begrijp Frustatie, echter mij is nog steeds niet duidelijk over welke onderdelen uit een Pakket nu InflatieCorrectie wordt geheven. 

Er circuleren daar verschillende uitleggen over. 

Het zou prettig zijn als Ziggo NU dat eens bekend zou maken zoals in 2024, zie; https://community.ziggo.nl/t5/Producttips-Updates/Inflatiecorrectie-wijziging-van-de-prijzen/bc-p/14... Bericht Rowi van zondag.  

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

ook Odido en kpn zullen hun prijzen uiteindelijk verhogen 

Jeff
Level 9

@SRF Ziggo verhoogt geen "onderdelen van een pakket". Het zijn de bundelprijzen die verhoogd worden + Kabel TV voor diegene die dit los afnemen. De nieuwe wifi-bundels worden niet verhoogd. Wat is er voor jou niet duidelijk?

 

@Tons2 Welk pakket heb je op dit moment?

Tons2
Level 2
Topicstarter

Dat is niet relevant. Het gaat er om dat Ziggo mij een voorstel heeft gedaan om bij hun te blijven en ik dat voorstel heb geaccepteerd. Dan is het onterecht dat zij na 3,5 maand het tarief verhogen. Ik had anders overgestapt tegen een lager tarief voor één jaar. Dat ontnemen zij mij nu. Het is gewoon niet fair hoe ze mij hebben overgehaald om te blijven. Zo simpel is het. Maar Ziggo is mij kwijt. Daar zitten ze overigens niet mee, want ik heb gechat met ze en ze zeggen gewoon dat het een ieder vrij staat om over te stappen naar een andere provider. Ja, klopt, maar ik zou als onderneming toch anders reageren naar een klant.

0 Kudos
Tjeerd85
Level 14

dat je zelf de voorwaarden niet leest voordat je ermee akkoord gaat kan ziggo natuurlijk ook niets aan doen, als je overstapt op een van de wifi pakketten wordt de prijs niet verhoogd voor zover ik hier lees. 

SRF
Level 15

Naar mijn idee was vorig jaar dat bepaalde zaken ook niet verhoogd worden en andere delen wel. 

Dus "Wifi Middel, TV Complete (Next), Vast Bellen" wordt niet verhoogd. We gaan het in juli zien. 

Wat is dan verklaring zoals ik uit andere Topic heb aangehaald. Laten ze dan die soort Lijst voor 2025 op Website neerzetten. 

Dan is het Duidelijk voor een ieder. 

0 Kudos
Jeff
Level 9

@Tons2 Dit topic is in die zin ook niet heel relevant anders dan een uitlaatklep en dat mag. Een ieder zou inmiddels moeten weten, zoals ook beschreven in de algemene voorwaarden, dat er jaarlijks een moment is waarbij er een inflatiecorrectie kan plaatsvinden. Houd er rekening mee dat de meeste providers in meer of mindere mate inflatie proberen te compenseren. Als dat hetgene is wat je gelukkig zou maken dan is de kans op slagen bij een concurrent niet heel hoog.

 

De reden waarom ik vroeg om welke pakket het ging is omdat de wifi pakketten per 1 juli niet verhoogd worden. Maar het lijkt erop dat dat niet meer hoeft gezien je reactie.

0 Kudos
Tons2
Level 2
Topicstarter

Pfuhhh, nee klopt en ik stop er ook mee. Ik sta alleen, dat is duidelijk. Ziggo ‘wint’. Of toch niet …..

Fijne avond gewenst.

0 Kudos
SRF
Level 15

Dit is goede reden dat ze voor op zijn minst met een Korting te Compenseren. 

Ik weet niet wanneer WiFi pakketten ingegaan zijn. Want je had toen ook voor een WiFi Pakket gekozen. 

ik heb zelf een Overeenkomst van 20-03-2025. 

Ik zou zelf niet Chatten, maar met iemand van Opzegginggen bellen. 

Mogelijk is er iets uit Community te regelen. 

0 Kudos
Karel.
Level 17

Al die berichtgeving is zo wazig dat het ook mogelijk is dat het ‘nieuwe’ wifi start/middel/groot niet verhoogt wordt maar het ‘oude’ TV en vast bellen wel.

Jeff
Level 9

@SRF Ziggo zou in thorie een uitputtende lijst met alle mogelijke combinaties kunnen publiceren maar ik denk niet dat het daarmee duidelijker wordt. Er zijn namelijk meerdere prijspunten van honderden pakketten. Volledig afhankelijk van wanneer je het pakket hebt genomen en wat toen de prijs was. Ik denk dan dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

SRF
Level 15

Nou, dan is wenselijk om je gewoon Persoonlijk van te voren te Informeren.

En niet vemeldden op Factuur Juli dat er InflatieCorrectie heeft plaatsgevonden.  

0 Kudos