Ik wilde zeer recent weg bij Ziggo en overstappen naar Odido omdat die een goedkoper abonnement hadden. Ziggo deed mij een voorstel om te blijven wat ik uiteindelijk heb geaccepteerd. Nu na slechts 3,5 maand begonnen zij het tarief al weer. Hier baal ik echt van Ziggo!!!! Of het nu in jullie ‘voorwaarden’ staat of niet, op deze manier maak je geen vrienden. Ik ga dan toch straks weg bij jullie.Dát bereiken jullie hiermee!!!!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik begrijp Frustatie, echter mij is nog steeds niet duidelijk over welke onderdelen uit een Pakket nu InflatieCorrectie wordt geheven.
Er circuleren daar verschillende uitleggen over.
Het zou prettig zijn als Ziggo NU dat eens bekend zou maken zoals in 2024, zie; https://community.ziggo.nl/t5/Producttips-Updates/Inflatiecorrectie-wijziging-van-de-prijzen/bc-p/14... Bericht Rowi van zondag.
ook Odido en kpn zullen hun prijzen uiteindelijk verhogen
Dat is niet relevant. Het gaat er om dat Ziggo mij een voorstel heeft gedaan om bij hun te blijven en ik dat voorstel heb geaccepteerd. Dan is het onterecht dat zij na 3,5 maand het tarief verhogen. Ik had anders overgestapt tegen een lager tarief voor één jaar. Dat ontnemen zij mij nu. Het is gewoon niet fair hoe ze mij hebben overgehaald om te blijven. Zo simpel is het. Maar Ziggo is mij kwijt. Daar zitten ze overigens niet mee, want ik heb gechat met ze en ze zeggen gewoon dat het een ieder vrij staat om over te stappen naar een andere provider. Ja, klopt, maar ik zou als onderneming toch anders reageren naar een klant.
dat je zelf de voorwaarden niet leest voordat je ermee akkoord gaat kan ziggo natuurlijk ook niets aan doen, als je overstapt op een van de wifi pakketten wordt de prijs niet verhoogd voor zover ik hier lees.
Naar mijn idee was vorig jaar dat bepaalde zaken ook niet verhoogd worden en andere delen wel.
Dus "Wifi Middel, TV Complete (Next), Vast Bellen" wordt niet verhoogd. We gaan het in juli zien.
Wat is dan verklaring zoals ik uit andere Topic heb aangehaald. Laten ze dan die soort Lijst voor 2025 op Website neerzetten.
Dan is het Duidelijk voor een ieder.
@Tons2 Dit topic is in die zin ook niet heel relevant anders dan een uitlaatklep en dat mag. Een ieder zou inmiddels moeten weten, zoals ook beschreven in de algemene voorwaarden, dat er jaarlijks een moment is waarbij er een inflatiecorrectie kan plaatsvinden. Houd er rekening mee dat de meeste providers in meer of mindere mate inflatie proberen te compenseren. Als dat hetgene is wat je gelukkig zou maken dan is de kans op slagen bij een concurrent niet heel hoog.
De reden waarom ik vroeg om welke pakket het ging is omdat de wifi pakketten per 1 juli niet verhoogd worden. Maar het lijkt erop dat dat niet meer hoeft gezien je reactie.
Pfuhhh, nee klopt en ik stop er ook mee. Ik sta alleen, dat is duidelijk. Ziggo ‘wint’. Of toch niet …..
Fijne avond gewenst.
Dit is goede reden dat ze voor op zijn minst met een Korting te Compenseren.
Ik weet niet wanneer WiFi pakketten ingegaan zijn. Want je had toen ook voor een WiFi Pakket gekozen.
ik heb zelf een Overeenkomst van 20-03-2025.
Ik zou zelf niet Chatten, maar met iemand van Opzegginggen bellen.
Mogelijk is er iets uit Community te regelen.
Al die berichtgeving is zo wazig dat het ook mogelijk is dat het ‘nieuwe’ wifi start/middel/groot niet verhoogt wordt maar het ‘oude’ TV en vast bellen wel.
@SRF Ziggo zou in thorie een uitputtende lijst met alle mogelijke combinaties kunnen publiceren maar ik denk niet dat het daarmee duidelijker wordt. Er zijn namelijk meerdere prijspunten van honderden pakketten. Volledig afhankelijk van wanneer je het pakket hebt genomen en wat toen de prijs was. Ik denk dan dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Nou, dan is wenselijk om je gewoon Persoonlijk van te voren te Informeren.
En niet vemeldden op Factuur Juli dat er InflatieCorrectie heeft plaatsgevonden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.