1
Vraag
2
Reacties
Boom100

Stamgast
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo sprinter 50% wel toegekend maar niet leveren?

Hallo,

binnenkort loopt mijn Complete abo af bij ziggo. Ik heb deze verlengd via ziggo.nl en heb hiervoor ingelogd in mijnziggo. Ik heb een verlenging van het abbo kunnen doen met gebruikmaking van de 'sprinterdeal' 50% korting. Zie bijgevoegde schermafbeelding. Nu krijg ik een mail dat het abo wel verlengd kan worden maar  dat ze niet de toegekende korting kunnen uitvoeren. Wel toekennen en niet geven? 

Zijn hier meer mensen mee geconfronteerd?

Gr Jeroen

 

 

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56610Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Ik lees dit het laatste jaar niet meer op dit forum.

 

Heb je op de aanbiedingen pagina Ja geklikt op de vraag hieronder?

Zo ja, dan is die aanbieding niet meer te zien.

 

Bert_2-1646594460582.png

 

 

Heb je bij de bestelling op de keuze pagina aangeklikt: Al Ziggo klant?

 

Bert_0-1646593875969.png

 

 

20222302_Actievoorwaarden_Ziggo_Sprinters.pdf

 

Bert_1-1646594102077.png

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
amvih

Gedreven Raadgever
  • 133Posts
  • 2Oplossingen
  • 57Likes

In de voorwaarden staat toch, alleen beschikbaar voor nieuwe klanten.

Steefb
Expert
Expert
  • 11758Posts
  • 2248Oplossingen
  • 4095Likes

Dit lijkt me een aanbod voor  nieuwe abonnees, als het goed is heb je op de pagina ervoor de vraag of je al bij ziggo bent gehad.

 

Steefb_0-1646593521002.png

 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56610Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Ik lees dit het laatste jaar niet meer op dit forum.

 

Heb je op de aanbiedingen pagina Ja geklikt op de vraag hieronder?

Zo ja, dan is die aanbieding niet meer te zien.

 

Bert_2-1646594460582.png

 

 

Heb je bij de bestelling op de keuze pagina aangeklikt: Al Ziggo klant?

 

Bert_0-1646593875969.png

 

 

20222302_Actievoorwaarden_Ziggo_Sprinters.pdf

 

Bert_1-1646594102077.png

 

Boom100
topicstarter
Stamgast
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hoi steefb, de vraag of je bestaande klant bent is er en er wordt gevraagd om in te loggen. Nadat je ingelogd bent krijg je nog steeds dezelfde aanbieding.

Zie screenshot

Boom100
topicstarter
Stamgast
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Hoi Bert

 

Als je via de mobiel/mobiele site doet dan krijg je deze vraag niet en kun je gewoon bestellen na ingelogd te zijn via mijnziggo. Je kan dan de bestelling gewoon doorzetten zonder een opmerking dat de korting komt te vervallen oid

Boom100_0-1646595721171.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates