1
Vraag
2
Reacties
Mdh

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo sport totaal opzeggen

Ik heb een ziggo sport totaal abonnement voor ios en deze probeer ik al een paar dagen op te zeggen. Als ik naar instellingen ga en abonnementen bekijk zie ik niks staan. Als ik via de app abonnementen beheren druk kom ik weer in mn lijst van abonnementen en staat ziggo er weer niet bij. Nu is er vandaag wel weer geld van mijn rekening af getrokken voor deze maand ziggo sport. Ik ga dit bedrag uiteraard terug vorderen. Maar wil graag dat ik bevestigd heb dat ik dat abonnement niet meer heb en dat er geen geld meer van mijn rekening wordt gehaald. Kan iemand mij helpen @Ziggo 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Mdh , bedankt voor het doorgeven van je e-mailadres via het privebericht. Ik ben gelijk in deze situatie gedoken voor je.

Zo te zien heb je geen abonnement bij Ziggo maar bij Ziggo Sport, dat zijn twee verschillende bedrijven. De klantenservice van Ziggo kan de abonnementen van Ziggo Sport niet inzien en visa versa. Kan hier de verwarring vandaan komen? Gelukkig hebben wij op de Community genoeg contacten je hier wel mee te helpen.

Heb je conform de informatie op de website van Ziggo Sport  geprobeerd dit abonnement op te zeggen of je heb een ander proces gevolgd? [quote]Een abonnement dat u via onze website heeft afgesloten kunt u opzeggen door op de homepage van Ziggo Sport Totaal Go (go.ziggosporttotaal.nl) naar 'Mijn Ziggo Sport Totaal' te gaan. ‘Mijn Ziggo Sport Totaal’ is na het inloggen rechtsboven in de navigatie te zien. Klik vervolgens in de dropdown op "Mijn account". U krijgt nu uw abonnementsgegevens te zien, hier kunt ook u uw abonnement opzeggen.[/quote]

Let op: Abonnementen worden 5 a 6 dagen voor het aflopen verlengd i.v.m. de verwerkingstijd alsmede vertragingen gedurende het weekend. Dus als je te laat het abonnement opzegt, wordt je nog wel voor een extra maand gefactureerd (+ hou je toegang). Daarnaast zeg je altijd een Ziggo Sport abonnement op met een maand opzegtermijn. Dus als je in oktober hebt opgezegd, zal het abonnement eind november stopgezet worden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen diep in de systemen en de nodige stappen zetten voor je.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Mdh, welkom op onze Community. Leuk dat je ons hebt gevonden als je de hulp van onze Community leden of onze moderators kunt gebruiken. 

Lastig dat je tegen dit probleem aanloopt bij het opzeggen van je Ziggo Sport abonnement. Hier ga ik je uiteraard mee helpen.
Zou je volgens de handleiding van @Bert je postcode + huisnummer willen invullen bij je profiel als je via Ziggo een Ziggo Sport abonnement hebt? 
Als je een los abonnement afneemt bij Ziggo Sport en niet via je provider, dan zou ik graag je e-mailadres willen ontvangen via een privebericht. 

Alvast bedankt! 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Mdh , bedankt voor het doorgeven van je e-mailadres via het privebericht. Ik ben gelijk in deze situatie gedoken voor je.

Zo te zien heb je geen abonnement bij Ziggo maar bij Ziggo Sport, dat zijn twee verschillende bedrijven. De klantenservice van Ziggo kan de abonnementen van Ziggo Sport niet inzien en visa versa. Kan hier de verwarring vandaan komen? Gelukkig hebben wij op de Community genoeg contacten je hier wel mee te helpen.

Heb je conform de informatie op de website van Ziggo Sport  geprobeerd dit abonnement op te zeggen of je heb een ander proces gevolgd? [quote]Een abonnement dat u via onze website heeft afgesloten kunt u opzeggen door op de homepage van Ziggo Sport Totaal Go (go.ziggosporttotaal.nl) naar 'Mijn Ziggo Sport Totaal' te gaan. ‘Mijn Ziggo Sport Totaal’ is na het inloggen rechtsboven in de navigatie te zien. Klik vervolgens in de dropdown op "Mijn account". U krijgt nu uw abonnementsgegevens te zien, hier kunt ook u uw abonnement opzeggen.[/quote]

Let op: Abonnementen worden 5 a 6 dagen voor het aflopen verlengd i.v.m. de verwerkingstijd alsmede vertragingen gedurende het weekend. Dus als je te laat het abonnement opzegt, wordt je nog wel voor een extra maand gefactureerd (+ hou je toegang). Daarnaast zeg je altijd een Ziggo Sport abonnement op met een maand opzegtermijn. Dus als je in oktober hebt opgezegd, zal het abonnement eind november stopgezet worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic