1
Vraag
2
Reacties
Naohmy95

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo pakket nog niet gehad

Goedenmiddag, ik heb 10sept j.l een Ziggo tv pakket besteld en ik heb tot nu niks gehad. Ik zou graag weten wanneer mijn aansluitingspakket word bezorgt.

Mvg Naohmy Koops
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Naohmy95 wrote:

H-Dirk wrote:
Hoi Naohmy,

Allereerst, welkom op het forum!

Dit forum is een klant helpt klant forum, eens in de zoveel tijd komt een moderator ook mee praten en helpen.

Echter vertel je niet om wat voor TV-Pakket het gaat? gaat het hier om een Extra zender pakket of echt een volledig pakket met internet/bellen/televisie?

-Dirk
Hallo Dirk,

Het gaat om een Internet Start en TV Start (zonder bellen) pakket

Dankjewel voor je snelle reactie Naohmy,

Ik raad dan even aan als je een snel antwoord wil om contact op te nemen via de chat functie (te vinden op www.ziggo.nl/contact) hun kunnen voor je kijken waar het fout is gegaan.

De chat zal vanzelf verschijnen op de pagina zodra er een Werknemen beschikbaar is om al je vragen te beantwoorden

laat je ons even weten hoe het is afgelopen?

-Dirk

Bekijk in context

6 Reacties 6
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Hoi Naohmy,

Allereerst, welkom op het forum!

Dit forum is een klant helpt klant forum, eens in de zoveel tijd komt een moderator ook mee praten en helpen.

Echter vertel je niet om wat voor TV-Pakket het gaat? gaat het hier om een Extra zender pakket of echt een volledig pakket met internet/bellen/televisie?

-Dirk
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Neem even contact op met Ziggo via de chat als je snel een antwoord wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Naohmy95
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
H-Dirk wrote:
Hoi Naohmy,

Allereerst, welkom op het forum!

Dit forum is een klant helpt klant forum, eens in de zoveel tijd komt een moderator ook mee praten en helpen.

Echter vertel je niet om wat voor TV-Pakket het gaat? gaat het hier om een Extra zender pakket of echt een volledig pakket met internet/bellen/televisie?

-Dirk

Hallo Dirk,

Het gaat om een Internet Start en TV Start (zonder bellen) pakket
H-Dirk

Level 1
  • 63Posts
  • 8Oplossingen
  • 14Likes
Naohmy95 wrote:

H-Dirk wrote:
Hoi Naohmy,

Allereerst, welkom op het forum!

Dit forum is een klant helpt klant forum, eens in de zoveel tijd komt een moderator ook mee praten en helpen.

Echter vertel je niet om wat voor TV-Pakket het gaat? gaat het hier om een Extra zender pakket of echt een volledig pakket met internet/bellen/televisie?

-Dirk
Hallo Dirk,

Het gaat om een Internet Start en TV Start (zonder bellen) pakket

Dankjewel voor je snelle reactie Naohmy,

Ik raad dan even aan als je een snel antwoord wil om contact op te nemen via de chat functie (te vinden op www.ziggo.nl/contact) hun kunnen voor je kijken waar het fout is gegaan.

De chat zal vanzelf verschijnen op de pagina zodra er een Werknemen beschikbaar is om al je vragen te beantwoorden

laat je ons even weten hoe het is afgelopen?

-Dirk
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goedemorgen Naohmy95, welkom hier!

Normaal gesproken ontvang je altijd direct een bestelbevestiging. Logisch dat je je nu afvraagt hoe het zit. Ik heb even voor je gekeken en ik zie geen bestelling staan en ook geen contactmoment op 10 september. Ik adviseer je dus om nogmaals online het pakket aan te vragen of om even contact op te nemen wanneer het jou uitkomt. Dan maken we het samen in orde.
Naohmy95
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedenmorgen ,
Ik heb wel een besteld bevestiging gehad en een factuur enzo. Maar moest overstappen. Heb gister een mevrouw gesproken die zei dat ik tot 10 okt even moet wachten en dat ik ze z.s.m krijg
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic