Jullie monteur betrad net zomaar mijn achtertuin zonder aankondiging of iets om bij een kastje te komen. Dit vind ik erg grof en ik dacht even dat het om een inbreker ging. Kunnen jullie hier wat aan doen om ervoor te zorgen dat dit in het vervolg niet meer voorkomt?
Mvg,
M Verkaik
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ja dat doen ze, de schavuiten.
Heeft u ooit grond bij gekocht? Normaliter staan dergelijke kasten niet op particuliere grond. In dit geval was het netter geweest van de monteur omaan te bellen.
Dit was een positief bezoekje. Maar onaangekondigd is eigenlijk niet zoals het hoort.
als deze aan het begin van de tuin staat (aan de stoep) lijkt het me geen probleem, als hij de hele tuin door moet zou aanbellen wel verstandig zijn inderdaad
Voor jou misschien geen probleem, maar een ander ervaart het wel als een probleem. @MVerkaik maakt er namelijk niet zomaar een melding van. Maar zoals altijd, meningen kunnen verschillen. Gelukkig maar.
in geval van situatie A niet (gaat soms echt om een halve meter vanaf de stoep), situatie B zou ik ook liever hebben dat ze even aanbellen ipv zomaar de tuin doorgaan.
maargoed, sommige ev's staan nou eenmaal onhandig en iedereens werkwijze zal nooit perfect worden, we blijven mensen..
De kast staat in dit geval tegen het huis aan, waardoor ik toch wel even zoiets had van wat krijgen we nou.
Ik snap het verder volkomen qua onderhoud etc, maar een monteur die onaangekondigd door de bosjes de tuin inkomt is niet de manier lijkt me.
Ik vind dat je groot gelijk hebt @MVerkaik Het had anders gekund.
@MVerkaik schreef:De kast staat in dit geval tegen het huis aan, waardoor ik toch wel even zoiets had van wat krijgen we nou.
Ik snap het verder volkomen qua onderhoud etc, maar een monteur die onaangekondigd door de bosjes de tuin inkomt is niet de manier lijkt me.
Helder, dan herhaal ik toch mijn vraag was dat altijd particuliere grond? Voorzover u dat weet?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.