1
Vraag
2
Reageer en help mee
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Ziggo max pakket omzetten

Beste lezers/gebruikers,

Advies gevraagd in het volgende;

Momenteel heb ik het Ziggo max pakket met als gratis zenderpakket Ziggo sport totaal en als extra pakket espn.

Ideaal (nu nog) voor mijn jonge kindjes is babytv en allerlei andere baby en kinderzenders in dit pakket.

Lang verhaal kort, graag wil ik qua Ziggo sport, espn en babytv houden wat ik nu heb. Movies en series hecht in geen waarde meer aan door het in mijn ogen belabberde aanbod.

Een goedkoper pakket inclusief Ziggo sport totaal, espn en babytv ... Iemand suggesties?

Alvast bedankt!

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 17362Posts
  • 737Oplossingen
  • 5760Likes

Terug naar TV Start en dat aanvullen met het nieuwe TV plus pakket  van € 9,95. Meer opties zijn er niet, wil je wel de Next houden, dan kan je hooguit terug naar TV Compleet met Next waar Movies en Series ook deel van uitmaakt en je ook dat losse pakket zal moeten aanschaffen. Dan ben je mogelijk duurder uit kortom is HD goed genoeg of wil je UHD blijven kijken?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9324Posts
  • 570Oplossingen
  • 2424Likes

je kun ook tv start + ziggo kids 

https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/ziggokids 

en dan Ziggo sport totaal los erbij

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Dank, maar in mijn geval betekent dat dus EN Ziggo sport totaal EN espn als extra kosten denk ik..🤔

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Duidelijk! Eigenlijk zit ik in dit geval dan dus vast. En UHD kijken... Ja graag, echter heb ik momenteel nest nog wat zenders die volgens mij nog niet eens in HD worden aangeboden, ik meen oa de regionale zenders.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9324Posts
  • 570Oplossingen
  • 2424Likes

dat klopt.

en voor uhd (4k) is momenteel nog steeds een mediabox next nodig.

regionale zenders gaan waarschijnlijk wel ooit in HD komen

RoWi.

Level 20
  • 17362Posts
  • 737Oplossingen
  • 5760Likes

@MartijnNuijs!  schreef:

Duidelijk! Eigenlijk zit ik in dit geval dan dus vast. 

Door het soort pakketten wat Ziggo ons bied is er weinig keuze, zeker als je geen behoefte hebt aan Movies en Series, maar wel wil kunnen opnemen of terugkijken noem maar op.

MartijnNuijs!
Topicstarter
Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Naja, mbt regionale zenders... Die waren dacht zo'n 2 jaar geleden bij de "groene concurrent" al lang en breed in HD te zien. Maar ok, ik mee al dat op deze community (nog) geen adviezen over overstappen gegeven worden 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic