1
Vraag
2
Reacties
Madman_K

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo komt afspraken niet na

Vorig jaar had Ziggo een fout gemaakt bij het omzetten van mijn abonnement.

Ik moest kiezen tussen een CI+ of mediabox, terwijl ik helemaal geen extra/nieuwe apparatuur nodig had.

Toen had ik maar CI+ gekozen, maar er is toen nooit verteld dat daar extra kosten aanzaten


Dit heeft Ziggo in de loop van het jaar toegegeven, en een verrekeningen voor gegeven voor de rest van het 1e jaar. Echter kon het abonnement toen niet gelijk aangepast worden, maar dat zou na dit 1e jaar automatisch geregeld worden.

Ik dacht dat dit dan wel goed zou komen, aangezien het bedrag netjes verrekend was.
Echter is nu na een jaar het abonnement niet aangepast.
"Klantenservice" zegt dat ze hier niet aan kunnen doen, en als ik het abonnement aan wil passen, dat mij €19,95 kost. (voor hun fout)
Als ik dan vraag waarom hun denken dat Ziggo mij vorig jaar een compensatie heeft gegeven, zeggen ze dat ze dat niet weten, en daar niets mee kunnen, omdat ik geen schriftelijke bevestiging heb!

 

Ook als ik aangeef die CI+ eraf te halen, zonder dat ik een andere mediabox ervoor terug hoef, kan dat niet.

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes

Hi @Madman_K,

 

Welkom op de Ziggo Community. @KBX458 heeft ons gevraagd om snel een blik te werpen in je topic. Ik lees inderdaad dat het vorig jaar niet lekker is gegaan, ook zie ik dat een collega net heeft gereageerd op je e-mail en je abonnement al heeft aangepast. 

 

Ik ga en dan ook van uit dat ondertussen alles naar wens is geregeld. Als ik toch iets voor je kan doen, laat het weten.

Bekijk in context

Madman_K
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja, het lijkt nu goed opgelost.

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel? 

Een moderator kan dan jouw klantgegevens raadplegen en misschien het een en ander duidelijk krijgen.

Moderators komen op werkdagen langs de topics. Soms eerder.

Folkert
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 7450Posts
  • 629Oplossingen
  • 3978Likes

Hi @Madman_K,

 

Welkom op de Ziggo Community. @KBX458 heeft ons gevraagd om snel een blik te werpen in je topic. Ik lees inderdaad dat het vorig jaar niet lekker is gegaan, ook zie ik dat een collega net heeft gereageerd op je e-mail en je abonnement al heeft aangepast. 

 

Ik ga en dan ook van uit dat ondertussen alles naar wens is geregeld. Als ik toch iets voor je kan doen, laat het weten.

Madman_K
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja, het lijkt nu goed opgelost.

schelie-nelie

Level 7
  • 140Posts
  • 2Oplossingen
  • 40Likes

Ook als ik aangeef die CI+ eraf te halen, zonder dat ik een andere mediabox ervoor terug hoef, kan dat niet.   

 

vind ik een beetje raar antwoord omdat je de ci module per maan voor 2,50 huurt  en ook maandelijks opgezegd kan worden  heb je dar de klanten service op gewezen ? alleen de verekening van het jaar daar kan ik natuurlijk ook niets op zeggen maar stopzetten ci gaat maandelijks  

schelie-nelie

Level 7
  • 140Posts
  • 2Oplossingen
  • 40Likes

en als ik het goed lees heb je geen  mediabox maar gewoon een ci module naar mijn weten is dat dezelfde prijs als het pakket  en betaal je alleen voor de ci module als het een extra tv betreft dus dan  kan je eventueel vragen om de ci module om te ruilen  voor een mediabox en wel duidelijk maken dat je geen mediabox heb maar een ci module ooit gekozen heb volgens mij moet dat  niet echt een probleem zijn  maar ja ik ben de klantenservice niet .

 

dus heel duidelijk zijn en   zeggen dat je i.p.v. een mediabox een ci module heb genomen en kijk ook je contract even na en de kleine letters ik weet niet of er ook ooit alleen ci module contracten geweest zijn  maar in mijn optiek moet het voor ziggo geen probleem  te zijn om  van een  ci module alleen naar een mediabox te gaan   bij een abbo  zolang je maar niet en een ci module en een mediabox heb  want dant betaal je wel extra voor de ci module   bij je contract voor digitale tv  zit namelijk een optie voor 1 tv  via ci module of mediabox en voor je tweede tv  moet je dan een ci module nemen en 2,50  per maand extra betalen voor de ci module  

schelie-nelie

Level 7
  • 140Posts
  • 2Oplossingen
  • 40Likes

Ja, het lijkt nu goed opgelost.

 

 

oeps zag ik niet staan gelukkig dat het opgelost is

Madman_K
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ondanks dat CI+ kaart goedkoper is dan een Mediabox, betaal je blijkbaar raar genoeg meer voor een CI+ abonnement als voor een Mediabox.

Dat is bijna nergens te vinden, en ook de klantenservice geeft daar verschillende antwoorden over.

 

Gewoon een CI+ omruilen naar een Mediabox kon ook niet binnen een abonnement.

Nu dus voor een jaar verlengd/vernieuwd, met nu wel een Mediabox (die niet gebruikt gaat worden)

 

 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic