Beloki78 Ik vermoed dat er morgen een Ziggo moderator hier langskomt, ene Jan F.:relaxed: heeft ze al ingelicht.
Zij kunnen mogelijk zien wat er speelt en wat de snelste weg is om alles bij je geïnstalleerd te krijgen.
Heeft er op dat nieuwe adres ook al Ziggo gewerkt de laatste tijd, zo nee dan zou ik ook direct een afspraak maken met een installatiemonteur, het kan zijn dat er dan aansluitingen zitten die niet meer van deze tijd zijn, anders duurt alles zo mogelijk nog langer.
Maar dat kan een Ziggo moderator ook zien en voor je mogelijk maken.
Als het mogelijk is, kun je dan een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo binnenkomt in je nieuwe huis?
Dan wordt dat alvast een stuk duidelijker.
Zorg in ieder geval dat je huidige postcode en huisnummer in je community profiel staan, dan kunnen ze direct alle gegevens erbij pakken en zien wat er allemaal mogelijk is om het, vanaf nu, verder zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Het voordeel hiervan is ook dat je dan hier dan een direct aanspreekpunt hebt.