Ik zou mijn Ziggo en Vodafone account willen ontkoppelen van elkaar.
Hoe kan ik dit regelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedendag @TRS en welkom op de Community! Hiermee moeten wij je helpen om je accounts los van elkaar te krijgen.
Zou je binnen je profiel je Ziggo klantnummer kunnen vermelden? Verder, moet ik Vodafone of Ziggo zo loskoppelen?
Hi @Ryan, dank je wel.
inmiddels staan mijn gegevens in mijn account.
Dank je wel!
Ik zou ook graag willen zien dat het wordt losgekoppeld. Als ik nu naar mijn Ziggo ga dan krijg is Vodafone.nl? En daar kan ik niks.
Ik zie dat je al een eigen topic bent gestart @Japie33. Laten we daar verder gaan, zodat er geen zaken langs elkaar heen gaan lopen 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.