Goedemiddag,
Op 23 november heb ik mijn TV + Internet abonnement opgezegd. Door de maand opzegtermijn heb ik vervolgens de maand december vooruitbetaald.
Nu heeft Ziggo op 27 december, dus na afloop van het abonnement en verlopen opzegtermijn, de vooruitbetaling voor januari geïncasseerd. Ik ben dan geen klant meer en dat wisten ze al ruimschoots bij het uitsturen en incasseren van de factuur. Ik heb de factuur gestorneerd en zodoende dreigt Ziggo nu met incassokosten etc.
Ik heb de algemene voorwaarden nagelezen, weet iemand op basis waarvan Ziggo recht heeft om na beëindiging abonnement nog steeds door te incasseren. Ze geven aan dat ik het later allemaal terugkijk, maar de klant is toch geen bank?
Weet iemand waarom dit mag?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb in mijn geval de automatische incasso gestopt, dan schrijven ze niks zomaar af en zit je beter in de discussie met ze over wat ze wel en niet van je krijgen, emn mogen ze zelf de discussie starten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.