Dusdat66

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo blijft aanmanen!

Na opzegging blijft Ziggo gewoon factureren en aanmanen, ook al ben ik na een mail gebeld dat het opgelost zou worden. Zelf bellen heeft geen zin, je krijgt al maandenlang een op hol geslagen bandje. Mailen helpt blijkbaar ook niet want je krijgt gewoon geen reactie. Alleen als ik de automatische incasso storneer krijg ik als reactie een herinnering. ZIGGO NEEM AJB EVEN CONTACT OP! Dit is geen stijl!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Klopt, in December gaven we aan dat dit  in de loop van volgende maand zou gebeuren. Ik verwacht de eindfactuur rond 13 a 14 dec. De info van Rolf klopt helaas niet helemaal. Behalve natuurlijk het gedeelte waarin hij aangeeft dat je geen klant meer bent. 

Op moment dat de eindfactuur bekend is, wordt het openstaande tegoed weggestreept en de creditering aangemaakt voor het resterende bedrag 🙂 sorry voor alle verwarring @Dusdat66

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Dusdat66 

Een ervelend begin van 2023 , maar wel goed dat u deze community hebt gevonden en natuurlijk hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u hopelijk verder te helpen.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Goedemorgen @Dusdat66

Ik ben er direct ingedoken voor je, onterecht aanmanen na een opzegging is natuurlijk niet wat je wil! 

Ik zie dat na opzegging nog geen eindfactuur is opgemaakt, hierdoor loopt het huidige facturatie proces (nog steeds) door. Ik zie dat een collega vorige maand heeft uitgezocht hoe het zit en heeft aangegeven dat in de loop van deze maand alsnog een correctie plaats vindt. In de vorm dus van de eindfactuur waar dit bedrag wordt teruggestort of wordt verwerkt in de achterstand! 

 

 

 

Dusdat66
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goeiemorgen Madelon, dat was in december. Nu krijg ik een herinnering voor januari en heb ik net Rolf van service onderzoeken gesproken, die zegt dat ik geen klant meer ben en dat er niks meer openstaat. Terwijl ik een aanmaning krijg en zelfs nog geld tegoed heb van Ziggo. Hij adviseert de klantenservice te bellen, ondanks het op hol geslagen bandje, want hij “kan ook niet alles doen” en weet het verder ook niet..

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Klopt, in December gaven we aan dat dit  in de loop van volgende maand zou gebeuren. Ik verwacht de eindfactuur rond 13 a 14 dec. De info van Rolf klopt helaas niet helemaal. Behalve natuurlijk het gedeelte waarin hij aangeeft dat je geen klant meer bent. 

Op moment dat de eindfactuur bekend is, wordt het openstaande tegoed weggestreept en de creditering aangemaakt voor het resterende bedrag 🙂 sorry voor alle verwarring @Dusdat66

Dusdat66
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

neem aan dat je januari bedoelt. Dan rest nog de telefonische onbereikbaarheid van Ziggo. Lijkt me fijn voor mensen die nog wel klant zijn. Zou je de aanmaningen willen stopzetten? Dan kunnen jullie het uit te betalen creditbedrag verrekenen met de factuur van januari 2023.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Ja, stom je hebt gelijk! Ik bedoelde inderdaad Januari 😮 

 

Het facturatie proces kan ik niet stoppen, je mag de herinnering negeren. 


De klantenservice is momenteel inderdaad drukker dan normaal, het is heel spijtig dat het daarom soms niet lukt om ons te bereiken. Gelukkig heb je ons hier weten te vinden, ook voor andere klanten zijn wij hier of via andere online kanalen bereikbaar. Denk aan alle social media kanalen of e-mail. 
Ook het contact formulier op onze website kan ingevuld worden. 

Desondanks werken we natuurlijk hard aan het optimaliseren van de bereikbaarheid.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

@Dusdat66  het lijkt me verstandig de communicatie betreffende dit onderwerp blijvend te laten verlopen via de community. De ervaring heeft geleerd dat het tegelijkertijd benaderen van andere kanalen, de chaos alleen maar groter maakt.

Uitgelicht topic