BramBakker

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo bereikbaar via mail of contactformulier?

Goedemorgen,

Weet iemand of de klantenservice ook per mail of contactformulier bereikbaar is?

De klantenservice heeft een tijdje terug een procedurele fout gemaakt en daardoor is mijn 50% korting (die ik heb tot okt 23 vervallen). Ze zouden een case aanmaken en de fout herstellen. Zoals te verwachten is er niks hersteld. Bellen heeft geen zin want na meerdere keren 30+ minuten in de wacht te hebben gestaan wordt de verbinding doodleuk verbroken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @BramBakker!

Ik heb het systeem gecheckt en de korting staat nu goed op de factuur. Het gaat nu vanaf deze maand in voor 12 maanden, dus de komende 12 maanden krijg je de korting die beloofd is. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Nee, ziggo heeft het contactformulier zonder opgaaf van reden verwijderd.

Een deskundige via chat of telefoon is een kwestie van toeval.

 

Gelukkig wordt hier op het forum meestal wel adequaat gereageerd.

 

Zet je gegevens in je profiel, dan kan een moderator e.e.a. voor je uitzoeken.

 

n.b. Ziggo medewerkers hebben ziggo voor hun naam staan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

BramBakker
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@bert en @Steefb  Dankjewel voor jullie reactie

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hoi @BramBakker 

De korting stond actief en is er toen weer af gehaald zie ik! Ik heb een ticket aangemaakt dat de korting weer wordt toegevoegd 🙂

BramBakker
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hartstikke bedankt! Krijg ik nog iets van een bevestging als de korting weer is toegevoegd of moet ik gewoon even de komende factuur afwachten?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Wacht de komende factuur even af! Daar moet het gewoon weer op staan. Wij checken de factuur ook nog wel even over maandje! 🙂 

BramBakker
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen,

Zou jij voor mij misschien de facturen van de maanden april en mei kunnen controleren en rechttrekken want over die maanden is de korting weggevallen en ik blijf maar herrineringen krijgen. Alvast hartelijk bedankt.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hoi! De korting staat nu wel actief in het systeem maar we wachten nog even af tot deze factuur klaar staat! Deze even afwachten! Komen hier nog even op terug 🙂 Kijken we meteen of er automatisch een verrekening heeft plaatsgevonden of dat we dat nog in orde moeten maken. Maar je kan het beste wel even de facturen betalen want straks krijg je incasskosten en dat is zonde. 

We regelen het dan later sowieso voor je. Eerst die korting even afwachten! 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @BramBakker!

Ik heb het systeem gecheckt en de korting staat nu goed op de factuur. Het gaat nu vanaf deze maand in voor 12 maanden, dus de komende 12 maanden krijg je de korting die beloofd is. 

Uitgelicht topic