R-yen

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo apparatuur retour gestuurd, maar wederom verzoek retour te sturen.

13-12 3 pakketten retour gestuurd. Modem, Mediabox next en Wifi booster. Van het modem heb ik wel bevestiging van ontvangst gekregen, maar van de rest niet. Voor de Wifi booster ontving ik vandaag zelfs de vraag om deze retour te sturen. De verzendcodes zijn: 3SEBBU003975659 , 3SEBBU003975441 en 3SEBBU003973927. Volgens PostNL zijn ze allemaal op 15 dec. 21:30 afgegeven. Zijn deze nog niet verwerkt bij Ziggo?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @R-yen, we zijn gelukkig heel snel vandaag! Ik heb de retourzendingen voor je afgemeld. Er stond er nog 1 open voor de wifi pods. Geen zorgen, er komen geen onverwachtste kosten tevoorschijn. 

 

Geniet van je dag! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dat zou zomaar kunnen, als het heel druk is met retouren, dan kan dat zomaar 3 weken duren voordat alles verwerkt is.

Goed dat je hier de 3S codes hebt geplaatst, dan kan een Ziggo medewerker het verder in de achtergrond bekijken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

R-yen
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor de reactie, daar was ik inderdaad ook wel van op de hoogte, ik had alleen geen zin om uren in de wacht te hangen, dus vandaar deze post.  😁

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @R-yen, we zijn gelukkig heel snel vandaag! Ik heb de retourzendingen voor je afgemeld. Er stond er nog 1 open voor de wifi pods. Geen zorgen, er komen geen onverwachtste kosten tevoorschijn. 

 

Geniet van je dag! 

R-yen
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Thanks!

Uitgelicht topic