1
Vraag
2
Reageer en help mee
Fazli422

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo app voormalig klant

Hallo iedereen!

 

Onlangs heb ik een nieuwe abbo aangevraagd en ik had vroeger ook een abbonement. Nu krijg ik de melding voormalig klant als ik inlog via de Ziggo app. Ik heb al een nieuwe account met een nieuwe email en mijn nieuwe klantnummer aangemaakt. Vooralsnog ervaar ik deze melding.

 

Hoe op te lossen?

 

 

tweede vraag: mijn abbo start op 22-02. Wanneer kan ik mijn modem verwachten en kan ik ergens inzien of deze al is verzonden?

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74446Posts
  • 5095Oplossingen
  • 21623Likes

Je abonnement wordt nadat je de apparatuur aansluit op 22-02 en het modem kun je de dag ervoor verwachten.

Fazli422
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je antwoordt!

 

Iemand een antwoord op mijn eerste vraag?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2348Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Hi @Fazli422! Dan staat er nog een oud account actief en die heb ik voor je verwijderd! 😄 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74446Posts
  • 5095Oplossingen
  • 21623Likes

@Fazli422  schreef:

Dank voor je antwoordt!

 

Iemand een antwoord op mijn eerste vraag?


Mijn 1e bericht was niet volledig:

Je abonnement en de app wordt pas actief nadat je de apparatuur aansluit op 22-02 en het modem kun je de dag ervoor verwachten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic