Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Ejk
Level 1

Ziggo account verwijderen

Goedemiddag,

 

Vorig jaar is het abonnement van mijn broer opgeheven ivm overlijden. Alle apparatuur is reeds retour en de abonnementen zijn ook beëindigd.

Echter is het "mijnziggo" account nog steeds actief. Kan dit verwijderd worden?

 

Graag contact moderator.

 

Met vriendelijke groet,

Ejk

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Helemaal helder, dankjewel daarvoor, @Ejk
In dat geval weet ik voldoende en heb ik het account bij deze verwijderd. 

Bekijk in context

Ga naar reactie
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@FT87 Welkom op de Community en welkom terug als klant van Ziggo.

Ik zie dat je account inderdaad nog aan een oud Ziggo klantnummer hangt. Deze koppeling heb ik ongedaan gemaakt. Vanuit de My Vodafone omgeving (browser) kun je je abonnement uitbreiden door de volgende stappen uit te voeren:

Log in op My Vodafone

  • Ga naar Profiel
  • Ga naar My Vodafone account
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Is er wél een Mijn Ziggo account op het adres, dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Is er géén Mijn Ziggo account op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone

Bekijk in context

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Welkom op de Ziggo Community, @Ejk

Ik kan mij voorstellen dat dit gevoelig ligt. Logisch dat je het verwijderd wilt hebben. 
Heb je de gegevens van jouw broer in je Community profiel geplaatst? Dan verwijder ik het Mijn Ziggo account.

Ejk
Level 1
Topicstarter

@Jiri 

In het profiel staan de postcode en het huisnummer waar mijn broer woonde.

Het klantnr. heb ik ook beschikbaar, maar kon dit niet invullen in het profiel.

Graag dan even een prive bericht.

 

Met vriendelijke groet,

Ejk

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Helemaal helder, dankjewel daarvoor, @Ejk
In dat geval weet ik voldoende en heb ik het account bij deze verwijderd. 

Ga naar reactie
FT87
Level 1

Kan hetzelfde met mijn Ziggo account gebeuren, dus ook verwijderen. Ik heb een tijd gelegen een Ziggo abonnement gehad en daarna een tijd niet meer. Nu heb ik weer een Ziggo abonnement met een nieuw klantnummer. Alleen kan ik nu geen nieuw Ziggo account aanmaken met mijn e-mailadres, omdat mijn Ziggo account met mijn oude klantnummer nog bestaat. 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @FT87 

Dit is alleen mogelijk als uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vindt u hier.

0 Kudos
FT87
Level 1

Bedankt voor je bericht.

 

De gegevens heb ik net ingevuld in mijn profiel. 

0 Kudos
Vincent
Community Moderator
Community Moderator

@FT87 Welkom op de Community en welkom terug als klant van Ziggo.

Ik zie dat je account inderdaad nog aan een oud Ziggo klantnummer hangt. Deze koppeling heb ik ongedaan gemaakt. Vanuit de My Vodafone omgeving (browser) kun je je abonnement uitbreiden door de volgende stappen uit te voeren:

Log in op My Vodafone

  • Ga naar Profiel
  • Ga naar My Vodafone account
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Is er wél een Mijn Ziggo account op het adres, dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Is er géén Mijn Ziggo account op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone