Goedemiddag,
Vorig jaar is het abonnement van mijn broer opgeheven ivm overlijden. Alle apparatuur is reeds retour en de abonnementen zijn ook beëindigd.
Echter is het "mijnziggo" account nog steeds actief. Kan dit verwijderd worden?
Graag contact moderator.
Met vriendelijke groet,
Ejk
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helemaal helder, dankjewel daarvoor, @Ejk
In dat geval weet ik voldoende en heb ik het account bij deze verwijderd.
@FT87 Welkom op de Community en welkom terug als klant van Ziggo.
Ik zie dat je account inderdaad nog aan een oud Ziggo klantnummer hangt. Deze koppeling heb ik ongedaan gemaakt. Vanuit de My Vodafone omgeving (browser) kun je je abonnement uitbreiden door de volgende stappen uit te voeren:
Log in op My Vodafone
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Welkom op de Ziggo Community, @Ejk
Ik kan mij voorstellen dat dit gevoelig ligt. Logisch dat je het verwijderd wilt hebben.
Heb je de gegevens van jouw broer in je Community profiel geplaatst? Dan verwijder ik het Mijn Ziggo account.
In het profiel staan de postcode en het huisnummer waar mijn broer woonde.
Het klantnr. heb ik ook beschikbaar, maar kon dit niet invullen in het profiel.
Graag dan even een prive bericht.
Met vriendelijke groet,
Ejk
Helemaal helder, dankjewel daarvoor, @Ejk
In dat geval weet ik voldoende en heb ik het account bij deze verwijderd.
Kan hetzelfde met mijn Ziggo account gebeuren, dus ook verwijderen. Ik heb een tijd gelegen een Ziggo abonnement gehad en daarna een tijd niet meer. Nu heb ik weer een Ziggo abonnement met een nieuw klantnummer. Alleen kan ik nu geen nieuw Ziggo account aanmaken met mijn e-mailadres, omdat mijn Ziggo account met mijn oude klantnummer nog bestaat.
Bedankt voor je bericht.
De gegevens heb ik net ingevuld in mijn profiel.
@FT87 Welkom op de Community en welkom terug als klant van Ziggo.
Ik zie dat je account inderdaad nog aan een oud Ziggo klantnummer hangt. Deze koppeling heb ik ongedaan gemaakt. Vanuit de My Vodafone omgeving (browser) kun je je abonnement uitbreiden door de volgende stappen uit te voeren:
Log in op My Vodafone
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.