Music21

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo account verwijderen en emailboxen sluiten/opheffen

Goedemorgen,

 

Eind juni 2021 is mijn Ziggo abonnement beëindigd. Tot mijn verbazing is mijn account nog steeds niet verwijderd, telt ook voor mijn mailboxen . Ik had toch echt verwacht dat dit een geautomatiseerd proces zou zijn. Niet dus.

 

Kan een @moderator dit voor mij regelen aub? Mijn (oude) adresgegevens staan bij mijn profiel.

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Music21

Super, hartelijk bedankt voor deze aanvullende informatie. Ik heb een opdracht aangemaakt om de e-mailadressen onder jouw opgezegde account op te laten heffen. Dit is binnen vijf werkdagen verwerkt.

Het Mijn Ziggo account heb ik per direct verwijderd 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Ik meende ergens te lezen dat emailadressen automatisch 6 maanden na opzegdatum zouden worden verwijderd. Een Mijn Ziggo-account blijft volgens mij enkele jaren gewoon beschikbaar, o.a. om zo nog facturen te kunnen inzien. Volgens mij kan je na opzegging zelf e.e.a. verwijderen via de Privacy-pagina.

 

Een moderator kan dat waarschijnlijk ook voor je bewerkstelligen 🙂

Music21
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Mijn abo is meer dan 6 maanden geleden beëindigd, dus mijn mailboxen zouden gesloten moeten zijn. In Mijn Ziggo account kan ik verder niets verwijderen, dat moet een @moderator doen. Ik wil zeker niet dat mijn account nog jaren beschikbaar blijft. Nergens voor nodig.

 

Dus moderator graag aan mijn verzoek tot verwijdering voldoen.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hoi @Music21, goed dat je het hier aangeeft. Kan je het betreffende mailadres of klantnummer waarom het gaat vermelden achter de postcode/huisnummer in je profiel? Dan weten we zeker dat we het juiste account voor ons hebben en ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Music21
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Monica Dank je wel voor het oppakken van mijn vraag. Ik heb het klantnr. achter het huisnummer geplaatst. 

(Het zijn wel mijn oude adresgegevens, want mijn nieuwe adres is door overstap naar glasvezel, niet bij Ziggo bekend.)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Music21

Bedankt voor jouw oude adresgegevens en klantnummer. Zou je het betreffende e-mailadres ook nog willen vermelden? Deze ontbreekt namelijk nog. Je mag deze op dezelfde wijze vermelden als het klantnummer in je profiel of naar mij toesturen in een privéberichtje. Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie de aanvullende informatie graag tegemoet, zodat ik de e-mailadressen kan laten opheffen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Music21

Super, hartelijk bedankt voor deze aanvullende informatie. Ik heb een opdracht aangemaakt om de e-mailadressen onder jouw opgezegde account op te laten heffen. Dit is binnen vijf werkdagen verwerkt.

Het Mijn Ziggo account heb ik per direct verwijderd 🙂

Uitgelicht topic