1
Vraag
2
Reacties
nickdekrijger

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo account samenvoegen

Na een jaar afwezigheid ben ik opnieuw klant geworden bij Ziggo. Alleen mijn oude account met het oude klantnummer is nog actief met daaraan mijn Vodafone account gekoppeld. 

Deze wil ik toevoegen aan mijn nieuwe account met mijn nieuwe klantnummer maar dit is niet mogelijk.

Kunnen jullie mijn oude ziggo account samenvoegen met mijn nieuwe account?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Jazeker, geen probleem. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23557Posts
  • 1049Oplossingen
  • 7481Likes

@nickdekrijger  ik ga dit even aan een Ziggo Medewerker voorleggen, ik denk zelf dat dit niet mogelijk is omdat het oude inactief is en nieuwe actief, maar vragen staat vrij.

 

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Een oud Mijn Ziggo is niet samen te voegen met een nieuw Mijn Ziggo en de mailadressen in het oude Mijn Ziggo zullen gaan vervallen in de loop van de tijd en worden niet meer overgezet.

Maak in het nieuwe Mijn Ziggo nieuwe emailadressen aan die wel te gebruiken zijn.

 

Een Ziggo moderator kan de oude Mijn Ziggo en Vodafone loskoppelen van elkaar, dan kun je Vodafone opnieuw koppelen aan je nieuwe Mijn Ziggo.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @nickdekrijger , welkom terug bij Ziggo!

Wat @Dave! en @Bert terecht aangeven zijn Mijn Ziggo accounts onderling niet samen te voegen. 
Uiteraard kan jouw My Vodafone wel losgekoppeld worden van jouw oude Mijn Ziggo account. Wanneer ik dit voor je kan doen, hoor ik het graag. Wil je in dat geval jouw gebruikersnaam van My Vodafone in jouw profiel plaatsen? 

nickdekrijger
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt allemaal.

@Jiri mijn Vodafone gebruikersnaam is toegevoegd. Kun je dan ook gelijk mijn oude Ziggo account verwijderen? 

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Jazeker, geen probleem. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

@nickdekrijger Gebruik je nog emailadressen uit het oude Mijn Ziggo?

Zo ja, dan verdwijnen die ook.

Dokie

Level 10
  • 497Posts
  • 3Oplossingen
  • 214Likes

Vandaag geprobeerd om ook het vodafoon-account van mijn partner toe te voegen aan Mijn Ziggo. Maar als ik zijn nummer heb ingevuld, krijg ik de melding dat het al aan een online-account gekoppeld is. Weten wij niets van. Toen via Vodafoon geprobeerd om zijn contract samen te voegen met dat van mij. Na inloggen moet dat volgens de website heel simpel in 3 stappen lukken. Helaas, ook hier lukt het niet. Mijn partner ontvangt wel de sms code, maar na invoerne gaat het weer mis. Telefonische helpdesk Ziggo helpt niet. Beweren dat in mijn Ziggo maar 1 Vodafoonaccount kan staan terwijl er toch een knop is voor het toevoegen van een VF-account naast dat van mij. Vodafoon gebeld, moet ik niet inloggen maar een heel uitgebreid formulier invullen met allemaal bijlages en dan voel ik mij onzeker omdat het hier gaat om een contract-overname en niet duidelijk is of het dan samengevoegd wordt. En waarom staat er dan in Mijn Vodafone dat je zo heel simpel in 3 stappen contracten kunt samenvoegen?????? HELP!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

@Dokie Super frustrerend dat je na verschillende adviezen het nog niet voor elkaar hebt gekregen. Het wordt er zo niet duidelijker op!

Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat het Mijn Ziggo account gekoppeld is aan een My Vodafone account waarbij het telefoonnummer eindigt op 066. Is dit het juiste My Vodafone account? Of wil je een ander account koppelen? In dat geval moet de bestaande My Vodafone koppeling opgeheven worden, voordat je een nieuw My Vodafone account kunt toevoegen. Laat je het weten? 

Dokie

Level 10
  • 497Posts
  • 3Oplossingen
  • 214Likes

@Vincent Ik heb ondertussen telefonisch contact gehad met iemand van Ziggo die mij belde. Ik heb nu dat formulier bij Vodafone ingevuld en wacht af tot dat behandeld is. 

 

Zover ik begrepen heb, zou ik zowel het Vodafone nummer van mijn partner als mijn eigen nummer aan Ziggo moeten kunnen koppelen want er wordt alleen aangegeven dat je maar 1 Ziggo account aan Vodafone kan koppelen maar onder mijn vermelding staat een knop om nog een Vodafone toe te voegen. Als dat niet kan, waarom staat die knop eet dan? Misschien lukt het als beide nummers in 1 contract zitten..... 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5154Posts
  • 484Oplossingen
  • 1647Likes

Goed dat je gebeld bent, @Dokie

Wat betreft het aantal te koppelen accounts, je kunt 1 My Vodafone account koppelen aan 1 Mijn Ziggo account. Wat wel het geval kan zijn is dat je meerdere telefoonnummers hebt die thuishoren bij 1 My Vodafone account. Dan zijn natuurlijk al die nummers gekoppeld, want het account waar ze onder hangen zijn gekoppeld. 

Dokie

Level 10
  • 497Posts
  • 3Oplossingen
  • 214Likes

@RikstIk heb het inderdaad nu voor elkaar. Maar dan blijft mijn kritiekpuntje toch dat het niet klopt dat als er al 1 Vodafone-account gekoppeld is dat er nog een knop staat dat je een Vodafone account kunt toevoegen. Zou beter zijn dat er dan bewerken of veranderen staat. Ik heb nu inderdaad onze beide Vodafonenummers bij Vodafoon onder 1 contract staan. Maar dus niet op de simpele manier die zij aangeven. Hoe dan ook: doel bereikt. Bedankt voor de reacties.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic