1
Vraag
2
Reacties
nickdekrijger

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo account samenvoegen

Na een jaar afwezigheid ben ik opnieuw klant geworden bij Ziggo. Alleen mijn oude account met het oude klantnummer is nog actief met daaraan mijn Vodafone account gekoppeld. 

Deze wil ik toevoegen aan mijn nieuwe account met mijn nieuwe klantnummer maar dit is niet mogelijk.

Kunnen jullie mijn oude ziggo account samenvoegen met mijn nieuwe account?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2269Posts
  • 302Oplossingen
  • 809Likes

Jazeker, geen probleem. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19344Posts
  • 886Oplossingen
  • 5545Likes

@nickdekrijger  ik ga dit even aan een Ziggo Medewerker voorleggen, ik denk zelf dat dit niet mogelijk is omdat het oude inactief is en nieuwe actief, maar vragen staat vrij.

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61488Posts
  • 4190Oplossingen
  • 15633Likes

Een oud Mijn Ziggo is niet samen te voegen met een nieuw Mijn Ziggo en de mailadressen in het oude Mijn Ziggo zullen gaan vervallen in de loop van de tijd en worden niet meer overgezet.

Maak in het nieuwe Mijn Ziggo nieuwe emailadressen aan die wel te gebruiken zijn.

Een Ziggo moderator kan de oude Mijn Ziggo en Vodafone loskoppelen van elkaar, dan kun je Vodafone opnieuw koppelen aan je nieuwe Mijn Ziggo.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2269Posts
  • 302Oplossingen
  • 809Likes

Hey @nickdekrijger , welkom terug bij Ziggo!

Wat @Dave! en @Bert terecht aangeven zijn Mijn Ziggo accounts onderling niet samen te voegen. 
Uiteraard kan jouw My Vodafone wel losgekoppeld worden van jouw oude Mijn Ziggo account. Wanneer ik dit voor je kan doen, hoor ik het graag. Wil je in dat geval jouw gebruikersnaam van My Vodafone in jouw profiel plaatsen? 

nickdekrijger
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt allemaal.

@Jiri mijn Vodafone gebruikersnaam is toegevoegd. Kun je dan ook gelijk mijn oude Ziggo account verwijderen? 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2269Posts
  • 302Oplossingen
  • 809Likes

Jazeker, geen probleem. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61488Posts
  • 4190Oplossingen
  • 15633Likes

@nickdekrijger Gebruik je nog emailadressen uit het oude Mijn Ziggo?

Zo ja, dan verdwijnen die ook.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates