Goedemorgen,
Ik heb zojuist een abonnement afgesloten voor m’n nieuwe huis.
Krijg alleen geen bevestigingsmail, dus vraag me af of ik dit nu wel goed heb afgerond.
Hoe kan ik mijn bevestigingsmail evt. opnieuw opvragen, als ik ook het ordernummer niet heb gekregen.
Met vriendelijke groet,
Patrick
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Patrick010 en welkom op onze Community!
Wat leuk dat je voor Ziggo hebt gekozen voor in je nieuwe huis. Ik snap dat je je afvraagt of alles goed is gegaan als je geen bevestiging per mail hebt ontvangen. Als je deze nog steeds niet in je mailbox hebt mogen ontvangen, stuur mij dan gerust een privébericht! Ik check dan voor je of ik de bestelling wel kan vinden en zo niet dan help ik je met opnieuw bestellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.