Ziggo abonnement

Goedemorgen, 

 

Ik heb zojuist een abonnement afgesloten voor m’n nieuwe huis. 

Krijg alleen geen bevestigingsmail, dus vraag me af of ik dit nu wel goed heb afgerond.

Hoe kan ik mijn bevestigingsmail evt. opnieuw opvragen, als ik ook het ordernummer niet heb gekregen.

 

Met vriendelijke groet, 

Patrick

Patrick010
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Reactie 1

Hey @Patrick010 en welkom op onze Community! 

Wat leuk dat je voor Ziggo hebt gekozen voor in je nieuwe huis. Ik snap dat je je afvraagt of alles goed is gegaan als je geen bevestiging per mail hebt ontvangen. Als je deze nog steeds niet in je mailbox hebt mogen ontvangen, stuur mij dan gerust een privébericht! Ik check dan voor je of ik de bestelling wel kan vinden en zo niet dan help ik je met opnieuw bestellen. 

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2853Reacties
  • 255Oplossingen
  • 518Likes

Uitgelicht topic