Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Patrick010
Level 1

Ziggo abonnement

Goedemorgen, 

 

Ik heb zojuist een abonnement afgesloten voor m’n nieuwe huis. 

Krijg alleen geen bevestigingsmail, dus vraag me af of ik dit nu wel goed heb afgerond.

Hoe kan ik mijn bevestigingsmail evt. opnieuw opvragen, als ik ook het ordernummer niet heb gekregen.

 

Met vriendelijke groet, 

Patrick

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
1 Reactie 1
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Patrick010 en welkom op onze Community! 

Wat leuk dat je voor Ziggo hebt gekozen voor in je nieuwe huis. Ik snap dat je je afvraagt of alles goed is gegaan als je geen bevestiging per mail hebt ontvangen. Als je deze nog steeds niet in je mailbox hebt mogen ontvangen, stuur mij dan gerust een privébericht! Ik check dan voor je of ik de bestelling wel kan vinden en zo niet dan help ik je met opnieuw bestellen. 

0 Kudos