Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Ziggo abonnement aanpassen.

Hallo,

Ik wil graag m'n Ziggo abonnement aanpassen, want Ziggo wordt me gewoon te duur voor wat ze leveren.

Ik heb nu een Humax 5300 en huur een extra CI+ module. Ik zou graag de Humax inleveren en de CI+ module in plaats daarvan hebben ( dus geen extra huur voor de module ).

Tevens wil ik graag 'Movies & Series XL' opzeggen, want die inhoud is niet erg interessant meer en de mee geleverde zenders kunnen/mogen de voor mij belangrijke sporten niet meer vertonen.

Kan/wil een Ziggo mod voor mij uitzoeken of deze wijziging nog andere gevolgen heeft?

Ps. ik heb hiervoor onlangs al de helpdesk gebeld en volgens de medewerker was het bovenstaande geen probleem en zonder andere gevolgen. Maar de ondertoon die ik meende te horen, stelde me niet gerust en dus toen niet doorgezet. Voordat m'n hele abonnement over de kop gaat ( in deze tijd waarin we internet beslist nodig hebben en e.e.a. misschien weer met veel moeite rechtgezet moet worden ), de vraag hier maar gesteld.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Thanks voor je tijd zojuist @Pasi 🙂 Ik heb de taak aangemaakt om ervoor te zorgen dat je CI+ Module nu het hoofdproduct wordt en de Humax wordt opgezegd, het duurt maximaal 3 dagen voordat deze taak is verwerkt dus ik hou het in de gaten. Zodra dit is afgerond, zeg ik Movies & Series XL voor je op zodat het niet door elkaar loopt. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik ga het voor je voorleggen of een Moderator je kan helpen hierbij, let wel is druk kan even duren voor je reactie krijgt.

Pasi
Topicstarter
Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Dave!, rustig aan maar. Het heeft beslist geen haast. Alles werkt hier nog, dus alle 'echte' problemen mogen voorgaan...

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Hulp is hulp en je vraagt netjes en komt iemand dit topic in. 😊

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Thanks voor je tijd zojuist @Pasi 🙂 Ik heb de taak aangemaakt om ervoor te zorgen dat je CI+ Module nu het hoofdproduct wordt en de Humax wordt opgezegd, het duurt maximaal 3 dagen voordat deze taak is verwerkt dus ik hou het in de gaten. Zodra dit is afgerond, zeg ik Movies & Series XL voor je op zodat het niet door elkaar loopt. 

Pasi
Topicstarter
Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Mariska  schreef:

...Ik heb de taak aangemaakt om ervoor te zorgen dat je CI+ Module nu het hoofdproduct wordt en de Humax wordt opgezegd, het duurt maximaal 3 dagen voordat deze taak is verwerkt dus ik hou het in de gaten...


Ai, dat is toch jammer, nu toch een E16-4 op de CI+ module. In 'Mijn Ziggo' is de CI+ module nu ook verdwenen! Terwijl die nu juist actief moest blijven...

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

@Pasi Dit kan kloppen, door de wijziging is de boel even van slag. Ik zie dat je abonnement nu goed staat, precies zoals we het hebben besproken. Het kan nog maximaal 24 uur duren voordat je het ook juist is ingeladen in Mijn Ziggo. Als je nog steeds de foutmelding E16-4 ziet staan, laat het dan weten wanneer de tv aan staat zodat ik het zenderpakket opnieuw voor je kan inladen.

Movies & Series XL heb ik voor je opgezegd per 26 februari (1 maand opzegtermijn) 

Pasi
Topicstarter
Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Mariska  schreef:

@PasiDit kan kloppen, door de wijziging is de boel even van slag. Ik zie dat je abonnement nu goed staat, precies zoals we het hebben besproken. Het kan nog maximaal 24 uur duren voordat je het ook juist is ingeladen in Mijn Ziggo. Als je nog steeds de foutmelding E16-4 ziet staan, laat het dan weten wanneer de tv aan staat zodat ik het zenderpakket opnieuw voor je kan inladen.

Movies & Series XL heb ik voor je opgezegd per 26 februari (1 maand opzegtermijn) 



Helaas nog steeds een E16-4 foutmelding....  En .... jawel daar zijn de zenders weer !!! Of had je ze al een duwtje gegeven ?

 


P.s.1 in Mijn Ziggo staat het inderdaad al wel goed.
P.s.2 Dank je !!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Ja! Ik had ze een duwtje gegeven bij het zien van je bericht dus top dat weer werkt als een zonnetje 🙂 

Ps: Graag gedaan! 😄 

Uitgelicht topic