iemand enig idee
het betreft vrienden van me die nu KPN hebben en graag Ziggo zouden willen
Raadsel
hoe is het mogelijk dat op een bepaald adres in Amsterdam geen Ziggo beschikbaar is terwijl in de aangrenzende woningen aan beide zijden (dus de drie adressen liggen tegen elkaar aan) gewoon Ziggo abonnee zijn en het kastje buiten gewoon tegen de gevel van het betreffende pand aan zit?
het gaat hier om **Moderator: Adresgegevens weggehaald** de rest van de straat beschikt wel over een Ziggo aansluiting.
bvd Brenno
Opgelost! Ga naar oplossing.
Naast wat al is aangegeven is er een kans dat er gewoonweg nooit een kabel naar binnen is gebracht.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik weet het niet, maar als ik bij Ziggo de postcode check ga doen, krijg ik te zien dat er een toevoeging nodig is. Er staat het volgende:
De volgende toevoeging(en) zijn bekend op dit adres:
1, 2, H
Als ik dan 1, 2 of H in geef dan is het mogelijk een abonnement te kiezen.
Kan het zijn dat dit huis vroeger verdeeld was en nu weer 1 huisnummer is geworden zonder toevoegingen? Zo ja, is dit ook bij de Gemeente als zodanig geregistreerd? Want dat kan een oorzaak zijn.
Maar Ziggo medewerkers kunnen je vast verder helpen hier.
dit is een openbaar klant helpt klant community het is tegen de huisregels om
in het topic adres postcode huisnummer etc te delen ik heb het gerapporteerd zodat een moderator het voor je kan aanpassen
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen alleen een moderator kan dat zien
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Bekend bij het kadaster Amsterdam, *Moderator: Adresgegevens weggehaald* dus met het juiste huisnummer lukt het wel.
Succes.
Naast wat al is aangegeven is er een kans dat er gewoonweg nooit een kabel naar binnen is gebracht.
Klopt, maar waarom wil Ziggo dan geen kabel naar binnen brengen?
Kwestie van een gaatje door de muur van 20cm.
Willen ze 300 a 400 Euro voor rekenen zeggen ze.
Kast zit tegen de gevel aan tussen nr 15 en 17.
Er zal iets meer bij komen kijken. Als er fysiek een kabel naar binnen gebracht moet worden, zijn er ongetwijfeld leges kosten voor graafwerk in de openbare ruimte.
Heb even gegoogled op het 088-nummer. Kwam ik toch bij deze pagina terecht: klik hier!
Daar wordt gezegd dat de bedrijven achter 088-nummers niet te achterhalen zijn? Da's toch raar! 🤔
@Ing1810 schreef:Heb even gegoogled op het 088-nummer. Kwam ik toch bij deze pagina terecht: klik hier!
Daar wordt gezegd dat de bedrijven achter 088-nummers niet te achterhalen zijn? Da's toch raar! 🤔
Nu breek je weer in op een topic zonder dat je iets toevoegt.
Lees je die pagina's ook?
Veel gaat daar over het verschil tussen 088 en 0088 nummers. En dat is nogal een groot verschil .
Een 088-nummer is een telefoonnummer dat niet geografisch gebonden is, dat wil zeggen, het is niet gebonden aan een bepaalde stad of regio.
Bellen naar een 088-nummer kost hetzelfde als bellen naar een gewoon vast telefoonnummer. De precieze belkosten per minuut hangen dus af van het belabonnement van de beller. Bellen naar 088-nummers is bij de meeste providers inbegrepen bij het standaard abonnement.088-nummers worden uitgegeven in reeksen van 100, 1000 of 10.000. Op deze manier kunnen bedrijven een uniforme nummerreeks registreren en alle filialen, afdelingen en medewerkers een persoonlijk nummer geven.
De ANWB heeft bijvoorbeeld een 088-nummer voor de "ANWB Ledenreizen
Gebeld door 0088- of +88-nummer: wat nu? - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS
In het algemeen geldt dat 0088-nummers (in je oproepenlijst soms afgekort tot +88) vaak worden gebruikt om te telefoneren via een satelliet. Het kan zijn dat oplichters een computer gebruiken die zo met behulp van honderden telefoonlijnen willekeurig 06-nummers belt.
Jamaar... hoezo zou het niet via het algemene nummer kunnen gaan? Dan weten klanten tenminste zeker dat ze met Ziggo spreken!
Of zeg ik nou iets raars? 🤔
En lees dit draadje er eens op na zou ik zeggen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.