HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi Ziggo,
Ik heb 1 Ziggo Wifi Pod besteld afgelopen maand (gehuurd). Graag zou ik dit abonnement willen opzeggen. Ik zag alleen niet hoe ik dit kon doen via het dashboard van Ziggo. Zou iemand mij hier verder mee willen helpen?
Groetjes,
Fiona
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @fiona888 en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je de bruikleen SmartWifiPod wilt opzeggen. Hiervoor heb ik direct jouw gegeven er even bijgepakt en de opzegging v.d. WifiPod voor je in orde gemaakt. Je ontvangt binnen enkele dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPod kunt retourneren naar onderstaande retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs goed te bewaren totdat je bericht van ons ontvangen hebt dat de apparatuur bij ons retourgekomen is. Tip: maak een foto van het afgiftebewijs met je camera of smartphone. Heb je een Post NL account (i.c.m de app) dan ontvang je het afgiftebewijs digitaal.
Laat je het weten als wij jou verder ergens mee kunnen helpen?
Een Ziggo moderator kan die voor je opzeggen en komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Goedemorgen @fiona888 en een warm welkom op de Community,
Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je de bruikleen SmartWifiPod wilt opzeggen. Hiervoor heb ik direct jouw gegeven er even bijgepakt en de opzegging v.d. WifiPod voor je in orde gemaakt. Je ontvangt binnen enkele dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPod kunt retourneren naar onderstaande retouradres.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs goed te bewaren totdat je bericht van ons ontvangen hebt dat de apparatuur bij ons retourgekomen is. Tip: maak een foto van het afgiftebewijs met je camera of smartphone. Heb je een Post NL account (i.c.m de app) dan ontvang je het afgiftebewijs digitaal.
Laat je het weten als wij jou verder ergens mee kunnen helpen?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.