1
Vraag
2
Reacties
fiona888

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Wifi Pod abonnement opzeggen

Hoi Ziggo,

 

Ik heb 1 Ziggo Wifi Pod besteld afgelopen maand (gehuurd). Graag zou ik dit abonnement willen opzeggen. Ik zag alleen niet hoe ik dit kon doen via het dashboard van Ziggo. Zou iemand mij hier verder mee willen helpen?

 

Groetjes,

Fiona

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18383Posts
  • 1349Oplossingen
  • 6782Likes

Goedemorgen @fiona888 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je de bruikleen SmartWifiPod wilt opzeggen. Hiervoor heb ik direct jouw gegeven er even bijgepakt en de opzegging v.d. WifiPod voor je in orde gemaakt. Je ontvangt binnen enkele dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPod kunt retourneren naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

 

Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs goed te bewaren totdat je bericht van ons ontvangen hebt dat de apparatuur bij ons retourgekomen is. Tip: maak een foto van het afgiftebewijs met je camera of smartphone. Heb je een Post NL account (i.c.m de app) dan ontvang je het afgiftebewijs digitaal.

Laat je het weten als wij jou verder ergens mee kunnen helpen?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72557Posts
  • 5003Oplossingen
  • 20797Likes

Een Ziggo moderator kan die voor je opzeggen en komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 18383Posts
  • 1349Oplossingen
  • 6782Likes

Goedemorgen @fiona888 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je de bruikleen SmartWifiPod wilt opzeggen. Hiervoor heb ik direct jouw gegeven er even bijgepakt en de opzegging v.d. WifiPod voor je in orde gemaakt. Je ontvangt binnen enkele dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPod kunt retourneren naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

 

Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs goed te bewaren totdat je bericht van ons ontvangen hebt dat de apparatuur bij ons retourgekomen is. Tip: maak een foto van het afgiftebewijs met je camera of smartphone. Heb je een Post NL account (i.c.m de app) dan ontvang je het afgiftebewijs digitaal.

Laat je het weten als wij jou verder ergens mee kunnen helpen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic