1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
fiona888

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Wifi Pod abonnement opzeggen

Hoi Ziggo,

 

Ik heb 1 Ziggo Wifi Pod besteld afgelopen maand (gehuurd). Graag zou ik dit abonnement willen opzeggen. Ik zag alleen niet hoe ik dit kon doen via het dashboard van Ziggo. Zou iemand mij hier verder mee willen helpen?

 

Groetjes,

Fiona

Oplossingen

Eén of meer diensten van Ziggo opzeggen?

Wil jij je digitale TV, internet of telefonie van Ziggo opzeggen? Dat kan alléén via onze klantenservice. Neem contact met ons op via de chat, dan is het zo geregeld.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20697Posts
  • 1404Oplossingen
  • 8153Likes

Goedemorgen @fiona888 en een warm welkom op de Community,

Je kan de WifiPods opzeggen bij de collega's van de klantenservice. Via bovenstaande chatknop kom je makkelijk in contact. Je ontvangt na de opzegging binnen enkele dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPod kunt retourneren naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

 

Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs goed te bewaren totdat je bericht van ons ontvangen hebt dat de apparatuur bij ons retourgekomen is. Tip: maak een foto van het afgiftebewijs met je camera of smartphone. Heb je een Post NL account (i.c.m de app) dan ontvang je het afgiftebewijs digitaal.

Laat je het weten als wij jou verder ergens mee kunnen helpen?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 20697Posts
  • 1404Oplossingen
  • 8153Likes

Goedemorgen @fiona888 en een warm welkom op de Community,

Je kan de WifiPods opzeggen bij de collega's van de klantenservice. Via bovenstaande chatknop kom je makkelijk in contact. Je ontvangt na de opzegging binnen enkele dagen een retourdoos waarin je de SmartWifiPod kunt retourneren naar onderstaande retouradres.

XPO/Ziggo

Antwoordnummer 1070

5800VB Venray

 

Let op: vergeet niet om het afgiftebewijs goed te bewaren totdat je bericht van ons ontvangen hebt dat de apparatuur bij ons retourgekomen is. Tip: maak een foto van het afgiftebewijs met je camera of smartphone. Heb je een Post NL account (i.c.m de app) dan ontvang je het afgiftebewijs digitaal.

Laat je het weten als wij jou verder ergens mee kunnen helpen?