Ikke en ike

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo & Vodafone combineren; kan geen Mijn Ziggo aanmaken

Ik kan ziggo go en Vodafone niet combineren en ook niet registreren bij Ziggo maar wel inloggen bij Vodafone en niet ziggo want ik heb niet geregistreerd bij ziggo
4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56448Posts
  • 3712Oplossingen
  • 13524Likes

Kun je een Mijn Ziggo aanmaken via deze link?

https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract
Ikke en ike
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Bert dat kan dus niet want ze zeggen dat ik al een account heb maar ik heb geen account aangemaakt bij Ziggo.
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56448Posts
  • 3712Oplossingen
  • 13524Likes

Dan leg ik je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in de achtergrond zien wat er speelt.
Plaats je postcode en huisnummer in het profiel van de Ziggo community, dan kunnen ze gelijk de gegevens erbij pakken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, nu iets eerder.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5939Posts
  • 632Oplossingen
  • 2264Likes

Hi Ikke en ike - welkom hier! 🙂

Tof dat je Ziggo en Vodafone combineert. Voordat ik in ga op het probleem; het koppelen van de Mijn Ziggo & My Vodafone-accounts is niet noodzakelijk om van de gratis extra's gebruik te maken. Dit gaat puur om het adres waar beiden op geregistreerd staan. Je hebt uiteraard wel een Mijn Ziggo-account nodig om het zenderpakket aan te vragen 🙂

Ik heb je abonnement erbij gepakt en zie inderdaad nog geen Mijn Ziggo. Omdat we nu samen zijn, kun je geen Mijn Ziggo aanmaken met een e-mailadres dat al wordt gebruikt voor een My Vodafone-account. Wat je wel kunt doen, is inloggen in je My Vodafone en daar je account 'uitbreiden' met Mijn Ziggo. Laat je weten of het is gelukt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates