Als ik mijn adres bij Ziggo storingen intik, op mijn laptop en mijn mobiel wordt aangegeven We hebben je adres niet kunnen vinden. Controleer je gegevens. Tikt een medewerker van Ziggo mijn adres in, dan wordt het wel gevonden. Waar kan dit aan liggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heyhey @YffY . Welkom hier!
Als ik de postcode en huisnummer die in je profiel sta invul op onze storingspagina kan ik je adres gewoon vinden. (gelukkig) geen storingen overigens. Lukt het bij jou nu ook?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
YffY wrote:...Waar kan dit aan liggen.
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Dat dit misschien 2 gehele verschillenden systemen/databases zijn?
Overigens hebt u niet erg veel aan “Ziggo storingen”, voordat daar een melding in staat, dan moet de halve provincie plat liggen ( misschien iets gechargeerd )
@YffY ,
Misschien dat de website database nog niet is bijgewerkt met uw adres en de database die de medewerker raadpleegt wel. Zomaar een idee
Heyhey @YffY . Welkom hier!
Als ik de postcode en huisnummer die in je profiel sta invul op onze storingspagina kan ik je adres gewoon vinden. (gelukkig) geen storingen overigens. Lukt het bij jou nu ook?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.