Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Ziggo Start XXL: upgrade naar 100Mbit

Heb jij net dat beetje extra in je Internet Start pakket nodig? Maar vind je de overstap qua extra snelheid en kosten naar het Internet Complete pakket net wat te gortig? Dan is Ziggo Start XXL ideaal voor jou. Met het Ziggo Start XXL pakket krijg je 100Mbit/s in plaats van 40Mbit/s voor slechts €4,95 per maand extra. De uploadsnelheid van dit pakket is 10Mbit/s in plaats van 4Mbit/s. De voorwaarden op een rijtje:

  • Dit pakket is alleen beschikbaar voor bestaande klanten met een Internet Start & TV Start (met mediabox) abonnement. Het geldt dus niet voor klanten met een Internet Start en TV Start abonnement met een CI+ module.
  • Het pakket geldt voor bovenstaande klanten met of zonder telefonie in hun Start pakket.
  • Het pakket is maandelijks opzegbaar.
  • Je kan gebruikmaken van deze actie tot en met 31 december 2018.
  • Ziggo Start XXL kost €4,95 per maand extra. Deze kosten komen dus bovenop je huidige Start abonnement.


Heb je interesse in dit pakket? Laat het dan hier weten. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Helaas liep dit aanbod per 31-12-2018 af, dit pakket is niet meer te bestellen.
449 Reacties 449
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
@sebas14, ik gok dat jij een horizon box XL heb. Die kost je ongeveer 8€. Een gewone box is ook een optie.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Een Mediabox XL is de “nieuwe” naam voor de Horizon box dus je hoeft niet te gokken.
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
whats in a name....
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
sebas14

Wanneer ik op de website van Ziggo de 3 pakketten bestudeer, staat er dat een Mediabox Xl alleen mogelijk is in combinatie met Complete en Max. Dat jij in combinatie met Start toch in bruikleen de beschikking hebt over de MediaboxXL verbaast mij dan ook ten zeerste en dit heeft mij in mijn berekening op het verkeerde been gezet.

Voor de goede orde: Start XXL is wel degelijk in dit topic door Ziggo gepresenteerd als upgrade mogelijkheid van het Alles-in-1 pakket Start. Zie dus niet in waarom je je pakket niet zou kunnen upgraden. En ik vind € 4,95 meer voor 60/6 mb extra niet duur hoewel ik nu begrijp waarom het in jouw geval voor ruim 1 euro meer veel lucratiever is om over te stappen naar Complete.

Ik zag overigens zojuist dat Ziggo alle 3 de pakketten verlaagd heeft met 1 euro :grinning:.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Zeeburgia ,
Ik zag overigens zojuist dat Ziggo alle 3 de pakketten verlaagd heeft met 1 euro

Ik zie nog steeds dezelfde prijs, bijv. start € 49,50 per maand.
Ben je niet in de war met de 1 euro verschil voor wèl of geen vaste telefoon?
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Misschien moet je even cookies verwijderen.
Ik krijg hier toch echt in beeld € 48,50.

edit:
Met andere browsers dan Edge dus wel € 49,50, dus dat is vreemd.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Zeeburgia wrote:
Misschien moet je even cookies verwijderen.
Ik krijg hier toch echt in beeld € 48,50.

En ik € 49,50 in elke willekeurige browser.
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Heb Edge zojuist opnieuw gestart en nu komt wel € 49,50 voor Start in beeld. Excuses voor de naar nu blijkt voorbarige en verkeerde conclusie.
HKLM_

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Kan je ook upgraden naar dit abbo als je nog een Z1 abbo hebt? (Tv +40/4)
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
Ik zou zeggen nee, je zal dan eerst alles om moeten zetten.
HKLM_

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Darkje wrote:
Ik zou zeggen nee, je zal dan eerst alles om moeten zetten.


Waarom niet? Het blijft net als het start abbo een 40/4 toch?
Verwijderd account
Niet van toepassing
HKLM_ wrote:
Kan je ook upgraden naar dit abbo als je nog een Z1 abbo hebt? (Tv +40/4)

Volgens een moderator moet je pakket eerst omgezet worden naar het huidige start pakket en kan daarna, als het weer beschikbaar is aangepast worden naar het xxl pakket.
lameeuw

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een alles in 1 start pakket met 40/4 verbinding, ik heb de boel onlangs voor een jaar laten vastleggen met een korting... ik heb niet de mogelijkheden om naar een 200/20 verbinding te gaan maar de 100/10 mbps kan net en zou met 4 kinderen die actief online zijn een leuke upgrade zijn. Moet ik nou eerst dus de boel laten omzetten om telefonie eruit te krijgen en dan weer laten upgraden naar een pakket zonder vaste telefonie als ik het goed begrijp ? Wat gebeurt er dan met mijn korting die ik voor 6 maanden heb geaccepteerd....
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
lameeuw bel/chat even met ze, dan weet je wat de mogelijkheden met de kortingen zijn. We kunnen daar hooguit over speculeren.
rick70

Level 10
  • 449Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Wat betreft de oude Ziggo pakketten. De vraag die ik gesteld heb was: kun je vanuit een oud Ziggo abonnement zoals mijn Alles-in-1 Basis (telefoon/tv standaard/internet 40/4) direct overstappen naar Ziggo Start XXL. Antwoord was: Nee, je moet eerst overstappen naar het Start abonnement. Vervolgens kun je (als het systeem weer werkt) overstappen naar Ziggo Start XXL. Ik begreep uit dit antwoord dat het ook mogelijk is met een Alles-in-1 Start abonnement.
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
Even concreet, anders gaat dit zo'n eigen leven leiden.

Je dient op het huidige Tv start en Internet Start te zitten om een XXL upgrade te doen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Darkje wrote:
Even concreet, anders gaat dit zo'n eigen leven leiden.

Je dient op het huidige Tv start en Internet Start te zitten om een XXL upgrade te doen.

Inderdaad!
HKLM_

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Darkje wrote:
Even concreet, anders gaat dit zo'n eigen leven leiden.

Je dient op het huidige Tv start en Internet Start te zitten om een XXL upgrade te doen.


Oke ik heb nu een oud z1 abbo (40/4 met TV waarmee ik ook kan opnemen en kan pauzeren) via een samsung decoder. Dit zit er in het huidige start abbo niet meer bij, raak ik dit dan kwijt als ik hem omzet naar start en daarna naar xxl?
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
Is deze decoder van jouw, dan raak je het niet kwijt. Je krijgt echter wel een andere decoder van Ziggo in oud Ziggo gebied meestal een HUMAX 5300c.

Je kan dus gewoon je eigen smartcards gebruiken. Let wel, dubbel check altijd even met de medewerker of.op de.chat.
HKLM_

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Darkje wrote:
Is deze decoder van jouw, dan raak je het niet kwijt. Je krijgt echter wel een andere decoder van Ziggo in oud Ziggo gebied meestal een HUMAX 5300c.

Je kan dus gewoon je eigen smartcards gebruiken. Let wel, dubbel check altijd even met de medewerker of.op de.chat.

Die HUMAX staat op op mijn status overzicht maar die heb ik niet. Wij hebben toen alles van ziggo gehad een Samsung C7140. Belangrijker is kan ik blijven opnemen of niet als ik upgrade?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic