1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
ZikkoSport

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Sport Apple Abonnement

Hallo.

ik ben een Ziggo Sport Totaal klant en ik gebruik deze service via Apple abonnementen.

Maar door de meeste recente update kan ik niet meer bij mijn (premium) account. 

Ik probeer mijn account te herstellen alleen als ik dat probeer gebeurt er helemaal niks.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5614Posts
  • 516Oplossingen
  • 1927Likes

Hoi @ZikkoSport 

Welkom hier op de Community! Wat jammer dat je op dit moment niet goed gebruik kunt maken van Ziggo Sport Totaal. Na een update spelen er helaas issues. Hoewel ik je graag zou helpen lijkt het me beter dat je contact zoekt met de klantenservice van Ziggo Sport Totaal. Zij gaan je hier z.s.m. mee helpen. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
ZikkoSport
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6B402243-1FC3-4555-A7E8-7465C4622731.png

2DAC3CEF-B5E2-4678-A5F9-CEBE223DFECD.png

 Dit is wat ik zie.

ZikkoSport
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leeft er nog iemand op deze site?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78825Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

Er zijn hier, op dit moment, waarschijnlijk weinig Apple gebruikers met een Ziggo Sport Totaal abonnement en als er hier vragen zijn over Ziggo Sport Totaal, wordt men naar de Ziggo Sport | Klantenservice verwezen, omdat men hier niet in de systemen kan van Ziggo Sport Totaal.

Ziggo Sport Totaal is een apart onderdeel van Ziggo die een eigen klantenservice heeft.

ZikkoSport
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Bert ik had met ziggo chat support gesproken en die hadden het er juist van dat ik hier moest zijn😅

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78825Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

Heb je met de chat van Ziggo gesproken of met de chat van Ziggo Sport Totaal?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5614Posts
  • 516Oplossingen
  • 1927Likes

Hoi @ZikkoSport 

Welkom hier op de Community! Wat jammer dat je op dit moment niet goed gebruik kunt maken van Ziggo Sport Totaal. Na een update spelen er helaas issues. Hoewel ik je graag zou helpen lijkt het me beter dat je contact zoekt met de klantenservice van Ziggo Sport Totaal. Zij gaan je hier z.s.m. mee helpen.