Hallo.
ik ben een Ziggo Sport Totaal klant en ik gebruik deze service via Apple abonnementen.
Maar door de meeste recente update kan ik niet meer bij mijn (premium) account.
Ik probeer mijn account te herstellen alleen als ik dat probeer gebeurt er helemaal niks.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @ZikkoSport
Welkom hier op de Community! Wat jammer dat je op dit moment niet goed gebruik kunt maken van Ziggo Sport Totaal. Na een update spelen er helaas issues. Hoewel ik je graag zou helpen lijkt het me beter dat je contact zoekt met de klantenservice van Ziggo Sport Totaal. Zij gaan je hier z.s.m. mee helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is wat ik zie.
Leeft er nog iemand op deze site?
Er zijn hier, op dit moment, waarschijnlijk weinig Apple gebruikers met een Ziggo Sport Totaal abonnement en als er hier vragen zijn over Ziggo Sport Totaal, wordt men naar de Ziggo Sport | Klantenservice verwezen, omdat men hier niet in de systemen kan van Ziggo Sport Totaal.
Ziggo Sport Totaal is een apart onderdeel van Ziggo die een eigen klantenservice heeft.
Hoi Bert ik had met ziggo chat support gesproken en die hadden het er juist van dat ik hier moest zijn😅
Heb je met de chat van Ziggo gesproken of met de chat van Ziggo Sport Totaal?
Hoi @ZikkoSport
Welkom hier op de Community! Wat jammer dat je op dit moment niet goed gebruik kunt maken van Ziggo Sport Totaal. Na een update spelen er helaas issues. Hoewel ik je graag zou helpen lijkt het me beter dat je contact zoekt met de klantenservice van Ziggo Sport Totaal. Zij gaan je hier z.s.m. mee helpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.